1 LINNEA GULLARBERGS:

skriven

super fin bild, det ser nästan ut som att vattnet rycker :)

2 emma:

skriven

Sv: Tack:)
Vacker bild!

Svar: Man tackar! :)
fotokoffe

3 Olivia Magnusson:

skriven

wow,vackert!! :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Svar: Tack då jätte mycket! :D
fotokoffe

4 AW - Fotograf:

skriven

Tack så mycket, de gör jag också :)

5 Emmy:

skriven

Sv. Det är inte lätt när det är svårt helt enkelt:)!

6 Hanna - Foto:

skriven

åå tack så mycket, bilden ovan är också jätte fin :D

Svar: Det var så lite så, tack förresten!
fotokoffe

7 Madeleine-Fotoblogg:

skriven

Åh vilken vacker bild!
Du är så duktig!
Sv: Tack så jättemycket!
Det är grymt kul att fota macro!

8 EBBA:

skriven

sv: ja dom är sjukt snygga!!
allt bra med dig? fin blogg!!

9 JB - fotografi:

skriven

Tackar! :)

10 MOA:

skriven

haha tack så mycket! :)

11 NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

sv: tack så jätte mkt!

12 Irma:

skriven

vackert!

13 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh vad fint det ser ut att vara där! Vart är det någonstans? :)

SV: Åh tack så mycket! Ja man måste ju vara lite kreativ ibland ;)

Svar: Hisingen faktiskt! oh ja det är det allt :)
Det var så lite så! Ja eller hur ;)
fotokoffe

14 P H O T O L I F E - Drömmer om att bli fotograf:

skriven

SV: Hahaha :D Tack :)

15 lovisa [foto & vardag]:

skriven

SV: Tackar & detsamma! :D

16 Mangaloppan-Foto:

skriven

Sv: Tack så väldigt mycket!

Hur lång slutartid brukar du använda för att få den "vita dimmiga" känslan på vatten?

Svar: Det skiftar beroende på vilken tid på dagen. Sen använder jag alltid ett nd-filter. Men just den bilden så kommer jag inte ihåg men kan återkomma :)
fotokoffe

17 anonym bloggerska i Götaland :

skriven

sv; haha tack o lov, då känner jag att jag har lite rätt i vad jag skriver :')
är det du som har tagit alla bilder?

Svar: Jadå du låter allt klok i dina texter. :) Japp, det är jag! Gillade du dem?
fotokoffe

18 soffie:

skriven

vilken vacker bild å tack för tipset om mitt foto,men jag är bara en hobbyfotograf så jag kan inte nåt om det men det där med kontraster ska jag kolla om min dotter kan hjälpa mej med:)

Svar: Du lär dig under tidens gång. Men visst gör du så! :)
fotokoffe

19 NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

sv: den va riktigt god också :d!

20 F R I D A - djur&natur fotograf:

skriven

- Riktigt fin bild!
Ja, visst tänker jag igenom det. Jag har länge velat ha ett objektiv med låg bländare :)

Svar: Ja får då kan du bl.a ta schyssta landskapsbilder, för du har ju redan ett stativ! :)
fotokoffe

21 Madde:

skriven

sv: tack:D

Vilken vacker bild, wow.

Svar: tack så hemskt mycket!
fotokoffe

22 LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET:

skriven

Otroligt fin bild!
SV: Vad kul att du tycker det :)

23 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

Fina bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: