Något mer

Kanadensaren 
Igår var jag faktiskt ute och filmade matrial till "Hur man fotograferar.." Klippte ihop filmen i imovie.
1 Annie:

skriven

Underbar bild, älskar när man lyckats med vatten och lång slutartid. Färgen är jättefin!

Svar: Tack så mycket du! JA visst är de :)
fotokoffe

2 Jenny Eriksson:

skriven

Fin bild, det är så vackert när vattnet ser så där mjukt ut.

SVAR: jajemän, jag är en skrivande själ. Så det gör mig oerhört glad att lite av poesin smittar av sig i bilderna. :)

Svar: Tack, jo jag gillar det också.
Jamen det är ju jätte bra det! :)
fotokoffe

3 Sophie - autophoto :

skriven

Fisheye objectiv är faktiskt det nästa jag ska köpa mig :)

4 Emma:

skriven

SV: Alla får varsin :)

5 Cecilia Möller:

skriven

Snygg Bild. Gillar!

Kanadensare ja, så kul att renovera upp en gammal. Eller jag tänker att sånt är kul, men det är slitigt antar jag.

Svar: Tack så hemskt mycket!Ja det kanske det är.. men förhoppningsvis så går det ann!
fotokoffe

6 Sofia:

skriven

Fint! Jag är dock glad att jag inte sitter i den där båten. ;)

Svar: Tack! hehe tror inte någon vill riskera att bli blöt ^^
fotokoffe

7 Anonym:

skriven

sv: Åh tack så jättemycket! :)

Jättefin bild!

8 Matilda Sjöblom:

skriven

sv; tack så jättemycket!! :)

Svar: Det var så lite så! :)
fotokoffe

9 MEULLERPHOTO:

skriven

sv: Grymt irriterande ja! Tyvärr är inte manuellt fokus det mest ultimata under konsertfoto :(

Svar: Kanske inte det :/ Men må va värt att ge det en chans?
fotokoffe

10 E L I N F E L I C I A S:

skriven

grym bild!

11 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Så fint! :)

SV: Tack ^^,

Svar: Tack! :)
Varsågod! ^^
fotokoffe

12 Mangaloppan-Foto:

skriven

WOW!
Vad häftig bild :)

Svar: Tack du! :) Kul att du gillad den!
fotokoffe

13 Linnéa:

skriven

sjukt fin bild!

Svar: Tack så mycket!
fotokoffe

14 Julia [Stil & Foto]:

skriven

sv: tack! :)

Vilka fantastiska bilder du tar!

Svar: Tack så mycket! :D
fotokoffe

15 Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :):

skriven

sv: hehe nedå, plättar är plättar,både stora och små och pannkakor är ungspannkakor ;) :D


Svar: ..nu gjorde du mig allt förvirrad. haha Ugnspannkakor är ju iof mer likt amerikanska pannkakor, right?
fotokoffe

16 william & Louise:

skriven

fin bild:D

17 Semlan-Foto:

skriven

sv; tacktack, att det är ett bra objektiv för outfit bilder,produkter mm :)

18 Rebecca - Min Fotoblogg:

skriven

Underbar! Vad har du för kamera? :)

19 Filippa M.:

skriven

SV: Åh tack!!

Gillar din bild i detta inlägget starkt :)

20 Emilia- Foto och Reseblogg:

skriven

Sv. ja det vore jäkligt kul!
vlken superfin bild!

21 Sofie Ekblom | foto:

skriven

Grymma naturbilder du tar!! :)

22 M:

skriven

Vad fint du fotar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: