Rådjur från veckan

Rådjur (Capreolus capreolus)
 
Förra veckan var jag ute och fick några bilder på ett par rådjur. Ytterst roligt!
 
Rådjur (Capreolus capreolus)
 
 
 
 
 
 
1 Sara:

skriven

Vad roligt, jättefina bilder på jättefina djur! :)

Svar: Tack för din kommentar och din åsikt! :) Kram!

2 Ida:

skriven

Svar: Precis, hehe! :)

3 Cajsa FOTO:

skriven

Vi hade de mysigt :D och tack så mycket.

Wow wow bilder :D

4 Madeleine-Fotoblogg:

skriven

Jättefina bilder!
Sv: Tack!

5 frukallgren.blogg.se:

skriven

Svar: Ja det är verkligen supermysigt! :)

6 Amanda Jönsson [ FOTO ]:

skriven

Fina bilder!

- Jo men det blir så!

7 Maja:

skriven

sv: tack så jättemycket! :D

grymt fina bilder!

8 Amanda Jönsson [ FOTO ]:

skriven

- Jag fattar inte riktigt vad du menade med kommentaren.. Men tack tror jag ;)

9 Lina - my art & my life:

skriven

riktigt snygga foton!
sv: joo, filmen är ju baserad på boken :) finns 2 böcker till sen så det blir nog fler filmer med^^

10 Jarina:

skriven

Svar: Ja, Paris är underbart! :)

11 Anonym:

skriven

SV: visst är han! tack så jätte mycket! :)

12 Fotograf Erika Hallman:

skriven

Fina bilder du tagit!

Svar: tack så mycket!
fotokoffe

13 Eline:

skriven

Åh så fina bilder! :)

Svar: Man tackar!
fotokoffe

14 myrins - fotoblogg:

skriven

riktigt fina bilder :)

Svar: tack så mycket :)
fotokoffe

15 fotoquie.blogg.se:

skriven

SV: Tackar! :) Fint att du fångat ett rådjur på bild!

16 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Råddjur har jag aldrig lyckats fånga på bild. Kanske borde gå ut och sätta mig vid ett fält en kväll och vänta:)

Svar: Javisst, låter som en bra idé! Annars så kan du göra det mitt på dagen om du har tur!
fotokoffe

17 Linda [fotoblogg]:

skriven

Super coola bilder!
Sv: Nej, de är en massa småkryp som flyger :-)

Svar: Aha jasså, passande ändå. :)
fotokoffe

18 Tea:

skriven

SV: Tack så mycket!! :)

19 Lollyz:

skriven

fina bilder! och fin blogg

Svar: hehe tack tack!
fotokoffe

20 lovisa [foto & vardag]:

skriven

SV: Tack så mycket! :)

21 viktoria:

skriven

vilka fina bilder du fick på djuren :)

Svar: Det känns skönt att höra! :)
fotokoffe

22 | photo |:

skriven

Sv; Haha ja:)

23 JoJZ - UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ ~ :

skriven

Nääee, vad söta ! :'D

Svar: Ja eller hur! Förhoppningsvis blir det fler bilder på rådjur framöver :)
fotokoffe

24 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

Ha en underbar dag! :D
Kram

25 Linafoto:

skriven

Svar: Jag använde mig av ett stativ, fjärrutlösare och ett polarisationsfilter :)

Svar: Men vad bra! För det såg väldigt bra ut, tänkt fota sånt idag jag med :)
fotokoffe

26 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, Oh tack :) Ja verkligen ^^

Svar: Det var så lite så. ^^
fotokoffe

27 Irma:

skriven

åh så fint!

Svar: Ja visst! :)
fotokoffe

28 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Så fina djur, gillar speciellt den sista bilden!

SV: Tack för din åsikt om hästbilderna :)

29 Victorias fotovärld:

skriven

Vilken fin blogg du har!
Alltid roligt att få fota rådjur, de är så fina.

Sv: Tack snälla du!

30 Monica:

skriven

Jättefina kort på fåglarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: