Long exposure hela dagen

 
Stenar vid havetIMG_0005
 
För någon dag sedan införskaffade jag mig ett nytt stativ för mitt gamla
pajade. Då passade jag också på att köpa ett ND filter! Så i förmiddags var jag ute och nu ikväll var jag också ute. Tog självfallet fler bilder. Men det börjar bli sent nu vill gärna gå och lägga mig någorlunda tidigt eftersom jag har planerat att fotografera .. pilgrimsfalkar i morgon! Om det nu blir av. Men det får vi allt hoppas.   
1 Neha:

skriven

Superfin bild:D

2 Emmy:

skriven

sv;ja, men tog genom fönstret;)

3 Sissi:

skriven

fina bilder!

4 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

Jättefina bilder :D älskar lång exponeringstid, speciellt på vatten!

sv: Tack så jättemycket :D, gillar också den längst ned bäst.

5 Malin:

skriven

sv: tack :) Vilka superfina bilder du tar!

6 sssophiies.blogg.se:

skriven

- Eller hur, älskade hur solstrålarna syns! :D

7 Olivia:

skriven

Jättefina bilder !
sv; Ja, den var verkligen häftig :)

8 Wilma:

skriven

ÅH! Tack så mycket, vad glad jag blir:)

9 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

ja det måste du absolut göra. Dessa fält är underbart fina:)

10 juliette (fotoblogg):

skriven

Otroligt fina bilder :)


Sv: Tack så hemskt mycket, blir superglad!!

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack för det! :)
fotokoffe

11 Emme:

skriven

SV: Tack!:)
Åh vad roligt o höra!
Gillar du också naturen?:)
Kram :)

12 Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign:

skriven

Tackar! :)

13 malva:

skriven

fina bilder

Svar: tack tack.
fotokoffe

14 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: åhhh, blir så glad!! :)
Fina bilder!

15 elisabeth:

skriven

Åh,tack så mcyket för tipset! :) Det ska jag försöka astt komma ihäg! :)
Vilken kamera använder du? :)

16 Sara:

skriven

Fina bilder! :)

17 SARABACKMAN ~ enjoying life:

skriven

nu har jag kört igång med Veckans bloggis på bloggen, skulle vara skitkul om du var med :D!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/july/veckans-bloggis.html#comment
förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, KRAAAM!

18 Becka [fotoblogg]:

skriven

Superfina bilder!

19 emelie:

skriven

fantastiskt fint.

20 Linnéa:

skriven

Åh. Riktigt fina bilder. Vilket märke fotar du med? :)

Svar: Jag fotograferar med min canon! :) Tack så mycket förresten!
fotokoffe

21 Sofia Törnqvist:

skriven

Vilka vackra bilder, speciellt den första!

22 Madeleine-Fotoblogg:

skriven

Jättefina bilder!

23 Mikxki:

skriven

Riktigt snygga bilder!!

Svar: åh tack så hemskt mycket snälla du!
fotokoffe

24 Emilia- Foto och Reseblogg:

skriven

Sv: det var den verkligen :-D Tack så mycket!
Superfina bilder!

25 Frida :):

skriven

Haha jag vet inte ens hur vitsippor ser ut :)

26 Frida :):

skriven

Haha jag vet inte ens hur vitsippor ser ut :)

27 Cecilia:

skriven

Mycket fina bilder. :)

28 linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING:

skriven

Åh vad fint !
Vad är det för filter ?

29 Madeleine-Fotoblogg:

skriven

Så vackra bilder!
Sv: Tack så jättemycket!
Så glad jag blir!

30 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

Fina bilder! :D

31 Nina:

skriven

Mycket ögongodis du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: