Long exposure seascape

IMG_8986

Personligen så kan jag tycka att detta är inget att skryta med men jag kände för att visa er vad jag har varit upptaget med idag. Tog några bilder så upptaderar inlägget under tidens gång med lite fler :)
1 SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]:

skriven

hiih tack så hemskt mycke, betyder verkligen :D visst är han söt? :D

kram<3

2 PING LOWHNGREN:

skriven

ooo feint!^^

3 monika:

skriven

åh gud så fiint!

4 Matilda Björkstrand:

skriven

Sv: haha jo det har du! & du tar jätte coola och fina bilder! :)



Vad har du gjort mer idag då?

5 POOS - Ogarp Foto:

skriven

Sv: Berlin är fantastiskt vackert och jag rekomenderar starkt dig att åka dit någon gång :)



Och du FÅR skryta när du tar så vackra foton, så de så! :)

6 Esmiiss (besöök!<3):

skriven

behöver du en gratis design så finns jag :)

7 Jessica:

skriven

Sv: sjukt fin bild de med :) Fotar en hel del jag med :) Vad använder du för kamera?

8 Amanda Jönsson [ FOTO ]:

skriven

- Jepp :D

9 annaanne:

skriven

godmorgon!

hoppas du får en härligt dag!

10 Olivia - naglar, vardag och foto ♥:

skriven

sv; Man tackar :)

11 Anonym:

skriven

sv. tack :)

12 Anonym:

skriven

Sv: jag använder Canon eos 1100d :D min dröm är att bli fotograf, så det är i alla fall något att börja med ;)

13 Lina [FOTO]:

skriven

Sv; Tack så mycket! :)

14 Linda [fotoblogg]:

skriven

Super fin bild :)

15 MATILDA~:

skriven

Allt bra med dig idag? :D

16 MATILDA~:

skriven

sv: tror jag också åkt på en liten förskylning men annars är det toppen :)

17 Louise - Fotoblogg:

skriven

sv: jaa tack! :)

18 Wicked syriansk girl:

skriven

Nice!! =)

19 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad har du för dig då? :D

20 Becka [fotoblogg]:

skriven

Helt underbar bild! :D

sv: Åh tusen tack finaste du! :D

21 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Tack så jättemycket! :D

22 Rebecka - Fotoblogg:

skriven

Sånadär bilder är ascoola!

SV: Tack :D, ja jag tycker också om blicken och svansen!

23 MATILDA~:

skriven

sv: ja! :)

24 belsas / elsa:

skriven

Superfin bild! :)



SV: Tack så mycket! :D

25 Emma:

skriven

Sv: Tack håller tummarna, En reflexskärm skulle inte sitta helt fel! Vad fotar du dina fina bilder med?

26 Frida- En fotoblogg:

skriven

sv;tack så mkt :)

allt bra?

27 Josefin Ärlevik:

skriven

Hej, fin blogg! Hur är läget? :)

28 Emma:

skriven

Sv: Okej! Jag håller också på att jobba ihop till en ny kamera. Men jag funderar på 600D eller 650D :D

29 Frida - fotoblogg:

skriven

sv;nej vad tråkigt!

själv är det bara bra!:)

30 Åsa♥:

skriven

Sv: Tack! :)

31 Ella:

skriven

Tack så mycket :)

32 Tilly:

skriven

Sv: haha skulle åkt till Göteborg i ställer då. :) Fina bilder! Hur länge har du fotat?

33 Karro:

skriven

Sv: tack så mycket, den här bilden var också jättefin! :D

34 hanna:

skriven

sv: tackar!

35 † ELIN CECILIA:

skriven

superfinbild!

36 Julia Sundqvist - Foto:

skriven

Åh, underbar bild! älskar verkligen svartvita bilder med mycket känsla i. underbart helt enkelt. :')



Svar: aw tack så mkt! ja, han är otroligt söt. :} tyvärr blev det inte så många bra bilder, för det regnade och han stog mest och bara försökte komma undan det.. x)

37 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

Hej hej! Jättefint ^^ älskar lång exponering på vatten!



Allt bra?

Jag har en tävling där du kan vinna 3 perfekta föremål från coolstuff att kyla ner sig med i sommar!



Du behöver bara dela en länk på bloggen, facebook, twitter eller liknande!

http://annatjernstroms.blogg.se/2012/june/tavlingen-med-coolstuffse.html#comment

38 elin:

skriven

Åh tack så mycket! Så grymt fin bild :D

39 Annika:

skriven

SV: tack :)

40 Johanna K:

skriven

Ja visst är det härligt på landet. Fast det där med att fota fint i naturen får nog någon annan stå för. Den enda kameran jag tar med mig ut är den som finns i mobilen :) men du är ju duktig på det där med foto iaf :)

41 E M M A:

skriven

sv: okej, tittar på tv :)

hur mår du idag? :D

42 Andreas:

skriven

Hej! Vad har du för dig? :D

43 E B B A:

skriven

Tack du! Men hallå vilken fin bild :)

44 Semlan-Foto:

skriven

sv; Tack jätte mkt :D

45 Frida - fotoblogg:

skriven

sv;det är bara bra :)

46 Emma:

skriven

Okej! Just nu fotar jag iallafall med en canon eos 350D Som i sej är vääldigt gammal haha... :D

47 Johanna - HOBBYFOTOGRAF:

skriven

svar: bara mina ;)

48 Mikaela Martinsson:

skriven

Fin bild, skulle du vilja berätta de ungefärliga inställningar på kameran du använde för det här? :)

49 Madeleine-Fotoblogg:

skriven

Jättefint foto!

50 jennifer:

skriven

gud vilken fin bild! :D

51 EMELIE // foto&vardag:

skriven

Sv: Tackar, detsamma! :)

52 Emma:

skriven

Sv: Hehe jaha! :DD

53 Olivia:

skriven

sv; Tack så mycket ! :)

54 Emma:

skriven

Såå du kanske du förstår varför jag vill byta upp mig lite? :)

55 Simon Glimholt:

skriven

sv: Tack så mycket! Jag håller med dig med skärpan men som alltid är det svårt att fota med tele handhållet, det fick bli "ok" skärpa. :)



Fina vattenbilder du hade på flickr, men använder du inte något ND-filter? Var själv ute och tog några vattenbilder nyss, men blev inte så bra det var för mycket skräp i vattnet^^

56 IDA:

skriven

sv; tack snälla!



gillar bilden! Jag har själv varit sugen på att göra något liknande men har inte fått tillfället :)

57 Sara:

skriven

sv: tack du! :) fina bilder du har på din blogg!

58 Josefin Johansson:

skriven

sv: Inga problem!

HAhaJa visst kan du få en liten kattunge! Dom behöver snart nya hem ;)

59 Melissa:

skriven

Sv: haha okej! Ja samma här fast jag lära ju bara testa den nya oboy smaken jag som älskar oboy!:)

60 hanna ♡:

skriven

hoppas att du får en fin dag idag! :D

61 Zinja:

skriven

Vilken fin bild!

62 Karin:

skriven

Oj så snyggt! Måste testas! :D

63 Sara:

skriven

sv; Tack så mycket! :)

64 hanna ♡:

skriven

varse & tack! kram

65 Anna - FOTO:

skriven

SV: Ja verkligen! :)

66 Semlan-Foto:

skriven

sv; Tack så mkt :D

67 Becka [fotoblogg]:

skriven

sv: Haha japp! :D

68 Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

skriven

Så fint! :)



SV: Tack så mycket :)

69 Jaquline-JMphoto♥:

skriven

sv: nej det är ju sant :)

70 Julia Sundqvist - Foto:

skriven

Sv: Ingen orsak. :')

Haha ja, tycker det är roligt att fota i svartvitt, men det är ju lite jobbigt om man vill ändra sig senare.. x)

71 withemilia:

skriven

Riktigt fint bild :)

72 LOVISA PHOTOGRAPHY:

skriven

Häftigt! Ska ta och testa det någon dag! :)

73 Ellen:

skriven

Så fint! Vatten blir så grymt med lång slutartid. Måste fota vatten snart, haha :)

sv: Haha ellerhuuur! :)

74 Oliviasphotolife:

skriven

Vad fint,läre fota vatten igen snart jag med.



Skulle dock vara lite finare med en lite ljusare bild. :)



SV:Hihi tack. :D

75 Isabelle:

skriven

jätte-fin bild! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: