Min egna tama Korp.

Korp (Corvus corax)

Hur många här är vil lära sig att ta sådan bild som jag la upp i mitt förra inlägg? Med lång exponeringstid alltså.
Det skulle vara kul att veta. Iallafall så ville jag introducera er för min tama Korp. Den kan sitta på min axel när jag kallar på henne.

Korp (Corvus corax)

Okey jag ljög det är inte min tama Korp. Men det är åtminstone jag som har tagit fotografit!

Igår så fotograferade jag Solnedgången vid havet och lite nattbilder på dimman som la sig på ängarna är hemma! Låter det som något ni..du vill se?
1 Julia Sundqvist - Foto:

skriven

Sv: jodå sjävlklart, men jag menade att det är kul att fota med monokrom i kameran, fast det inte är så smart eftersom man kan lätt redigera en bild i photoshop. ;)

2 Ellen:

skriven

Sv: Haha tack :)

3 Frida - fotoblogg:

skriven

sv;åh tack så mycket,haha :)

jättefina bilder :D

4 Matilda Wik - fotograf i Norrköping:

skriven

Sv: Åh tack, det var ingen dålig komplimang :D

5 Tilly:

skriven

Sv: Haha okej! :)

6 alexandra:

skriven

coola bilder ^^

7 Olivia:

skriven

sv; Tack så jättemycket ! :)

8 Amanda Jönsson [ FOTO ]:

skriven

Fina bilder!



- Man tackar Koffe!

9 Olivia - naglar, vardag och foto ♥:

skriven

sv; Åhh tack så mycket! :D

10 rebecca:

skriven

sv: tack så mycket!

11 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

sv; Tack, ja det är de ;)

12 Linora:

skriven

Allt bra med dig? :)

13 Saga:

skriven

sv: ja :D allt bra ?

14 bysaandra hobbyfotograf:

skriven

hoppas du får en bra fredag!

allt bra? :)

15 F R I D A - foto & vardag:

skriven

sv: Det har du rätt i! Tack så mycket. :)

16 Semlan-Foto:

skriven

Nu har jag startat en fototävling där temat är porträtt. Välj din bästa porträtt bild så har du chansen att visas på min blogg.

Mer information finns på bloggen.



http://semlanofc.blogg.se/2012/june/fototavling.html#comment

17 MARIANATHALIE:

skriven

Tack så mycket! :)

18 fanny ahlm - hörselskadad, förlamad mamma, FLYTTAR SNART ENSAM:

skriven

tack så mycket! :)

19 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

sv: House är absolut den bästa serien som finns! :D



Det är bara bra med mig, själv? :)

20 cajsa tapper - fotoblogg:

skriven

sv: Taaack så mycket, det värmer!! :)

Det där med dimman och solnedgången lät ju galet fint, skulle gärna vilja se det! :)

21 johanna :):

skriven

sv: haha, det skulle vara bra om man fick bo där!

ja det var det :)

haft en bra dag? :D

22 MATILDA~:

skriven

söta bilder :)

23 Mathilda ♥:

skriven

SV: Hihi tack! :D

24 Sinsiii:

skriven

Woooow haru en tam korp :O awsome!!!

25 Corinne:

skriven

Härliga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: