November

November  by Kristoffer  (fotokoffe) on 500px.comNovember #2 by Kristoffer  (fotokoffe) on 500px.com
Två bilder idag. Nu när det är November och allt så tänkte att det kunde vara passande att updatera!
 
1 Sara ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥:

skriven

Riktigt fina bilder!


sv; Jaa, men nu har snön smält här helt och hållet!
Tack tack! Ska hälsa åt henne. ;)

2 Annika:

skriven

SV: det var faktiskt helt okej :)

3 thephotographs.webblogg.se:

skriven

Sv: Tack vad glad jag blir! :)

4 Matilda:

skriven

Oj oj vilka fina bilder!

5 Larose:

skriven

Visst :)

6 Emmaholm.se:

skriven

Otroligt snygga bilder med den långa slutartiden! :)

7 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Tack! Vi har himla mycket norrsken här i norrbotten, så vackert!

Eller hur, vattumannen är det bästa ;)

8 A.L.M.A.S.F.O.T.O.N:

skriven

sv. Visst blir det?
Snygga bilder! Fint med plankan :)

9 Malva Nyström:

skriven

- Ja, jag vet... Tack för uppmuntringen, men jag gillar verkligen inte skolan.. :(

10 ViktoriaCaroline♡:

skriven

åh tack så hemskt mycket! :)

11 moufieeh ♥:

skriven

fina bilder!

sv; tycker jag med! :D

12 emma ~ sjufoto! ★:

skriven

sv:: tack! Fina bilder :D

13 AmandaB:

skriven

SV; tack :D allt bra med dig?

MVH Amanda

14 Siri:

skriven

svar: åh tack så jättemycket :D

15 TIDSTJUVEN:

skriven

Verkligen vackra bilder! :) Lång slutartid gör bilderna så magiska på något vis.

16 E L L I K A:

skriven

SV: Tack så jättemycket!

17 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

jäkligt fina bilder!

18 S:

skriven

Vilka snygga bilder!

19 Annika:

skriven

Fina bilder :D

20 Dafina:

skriven

Fin blogg, gillar din design!
Checka gärna in min, skriv en önskerubrik! :)

http://bydafina.blogg.se/2012/november/onskerubrik.html#comment

21 JB - fotografi:

skriven

Tack så mycket :)

22 Johanna:

skriven

Sv: Tack. Fina bilder.

23 Hanna:

skriven

Snygga bilder, har en frågestund på bloggen, skulle bli väldigt glad om du ville ställa en fråga eller två!

24 Fatma:

skriven

Riktigt snyggt!

25 Ebba Molin:

skriven

SV: Ja verkligen! :-)

26 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

Fina bilder! :D

27 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Oh sista bilden var mäktig med himlen i bakgrunden! :)

SV: Ja varg är ett av mina favoritdjur oxå, och jo än så länge finns det ju några kvar i skogarna, men med allt detta varghat så finns dom nog inte så länge till.. :/

28 Linda [fotoblogg]:

skriven

Nu har jag länkat dig i ett inlägg på min blogg som tack för att du röstade på mig i en tävling:
http://lindassphoto.blogg.se/2012/november/ah-vad-glad-jag-blir-2.html#comment

Tusen tack, det betydde mycket att du gjorde det!

29 Josefine:

skriven

Var med och tävla om veckans blogg! Vinn en länkning i en hel vecka!

http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/tavling.html#comment

Eller vill du helt enkelt ha ett bloglovinbyte?
Säg bara till! (:

30 Kajsa:

skriven

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

31 Clara Ringqvist:

skriven

Så vackra bilder!

32 Julia:

skriven

Fina bilder!
Svar: Ja hon har väldigt speciellt mönster på pälsen, riktigt fint ;)

33 Elsa (fotoblogg):

skriven

haha jaa! Fina bilder, har oxå tatt sånna ;)

34 Emma:

skriven

Sv: Tack!

35 Malin - foto & vardag:

skriven

sv; Tusen tack!

36 Matilda Holmqvist:

skriven

Den andra bilden är magisk!! WOW.

37 Annika:

skriven

SV: visst är dom :)

38 Emelie FOTO:

skriven

wow så fina bilder!

39 Ebba Molin:

skriven

SV: Åh tack snälla! Så glad jag blir :-)

40 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Superhäftiga bilder!

41 Becka [fotoblogg]:

skriven

Sista bilden är ju helt grym!
sv: Nämen åh, så otroligt glad jag blir. Tusen tusen tack!

42 Alexandra:

skriven

Sv: Tack :)

43 Sandra:

skriven

sv; tack så mycket! :D
Allt bra med dig idag? :P

44 julia [fotoblogg]:

skriven

sv: tack så väldigt mycket!! :D

45 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Riktigt fina bilder och sista var magiskt vacker.
Hur gör du när du fotar dessa? Stativ antar jag? Men hur lång slutartid och vilket bländarvärde? Har precis fått ett stativ nu så jag ser fram emot nästa gång jag får chans att fota solnedgångar över vattnet. Skulle med vilja få så här fina bilder.

46 POOS:

skriven

Gud vilka magiska foton!

47 Sara ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥:

skriven

Så himla fina bilder!


sv; Jaa, så är det nog. Tack ska du ha! ;)
Ja det gjorde jag.

48 p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -:

skriven

Sv;
TACK !!
Ja jag håller med dej att man visst kan få fina bilder egentligen vilken årstid som helst , (dom där två är skitsnygga!) men det jag nog mest menade var att det nog inte alls är lika roligt att t.ex gå ut i skogen och fota som det är när det t.ex är sommar eller liknande :]


Jättefina bilder !
Vill också bo nära vattnet, :D

49 Larose:

skriven

sv: aa :)

50 Liene:

skriven

Tack så jätte mycket:D Roligt du tycker det.

Vackra bilder!

51 Annika:

skriven

SV: haha, nää. Den blev rädd för mig då jag kom smygandes x'D

52 Ebba Molin:

skriven

SV: Hihi ja hon är himla go!

53 Wiilow:

skriven

Återigen vackrafoton!

54 Matilda:

skriven

Häftiga bilder!

55 Jennie & FrökenFlis:

skriven

du är ju kanonduktig! har kikat lite o jag älskar dina bilder :)

56 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

SV: Japp, abetscoach. Okej, det ska du nog vara glad för, det kommer inte mycket gott från dom.. :/

57 Felicia Andreasson:

skriven

sv: Nämen hoppsan! haha det var ett litet slarv! Tack så mycket för att du påpekade det! :) brukar nämligen bara kopiera denna text till varje inlägg haha Tack tack!

58 linnea:

skriven

fina bilder :)

sv: ja visst är den!

59 Lina:

skriven

Grymt!!

60 frida:

skriven

beauttiful!!

61 Nibras - Driver egen hobbyverksamhet som fotograf:

skriven

SVAR: Tack så mycket! Du tar också sjukt fina bilder ;)

62 Evelina:

skriven

Jättevackra bilder :D

63 Malin - foto & vardag:

skriven

sv; Haha, tack! ^^

64 P A U L A M O I S I O L A:

skriven

Fin blogg!
Titta gärna in på min nystartade blogg, hoppas du gillar det :) KRAM

65 Ebba Molin:

skriven

SV: Tack snälla! :-)

66 Louise - Elsalouise.blogg.se:

skriven

wow vad vackert!

67 Sara Ekman:

skriven

så fina bilder :)

68 Alice - bilderbyalice:

skriven

sv: haha jaa! det är himlarns smart att man har gjort såna skal, för då kommer folk ba: mehh det spelet hade jag förut! haha

69 Sofia:

skriven

Magiskt!!!
sv: åh tack så jättemycket! Du är otroligt duktig :)

70 Tyra:

skriven

Sv; Tack! Förresten, ska du säga det? Så jäkla vackra bilder!

71 Louise:

skriven

Så fina bilder!

72 Hannah:

skriven

Grymt fina bilder!!!
Svar: Tack♥

73 Alma:

skriven

Sv: Tack:)

Riktigt fina bilder!:)

74 Marie:

skriven

Ohh så superfiiina kort och tack för raderna hos mig, det värmer att höra

75 juliette | Foto:

skriven

Den första var otroligt fin!

sv: Det var det :)

76 mary:

skriven

sv: Ja det var helt amazing att se det irl :)

77 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Ja, tyvärr saknas ju snön fortfarande här, men jag håller tummarna för att den ska hinna komma innan jul i år haha:)

78 jennifer:

skriven

Svar: Men tack så mycket! :D Alltid kul att få sånt beröm av en så skicklig fotograf! :)

79 mira lindberg:

skriven

Vilka fina bilder !

80 Mikxki:

skriven

Riktigt fina bilder :D

81 Emelie - Emelies Christmas:

skriven

Jättefina bilder :)

82 jennifer:

skriven

Svar: Jo, det är du verkligen! Dina bilder är helt fantastiskt fina och speciella :)

83 Becka [fotoblogg]:

skriven

Första bilden är ju helt fantastisk!
sv: Åh, blir verkligen så glad. Tack snälla! ♥

84 Becka [fotoblogg]:

skriven

Första bilden är ju helt fantastisk!
sv: Åh, blir verkligen så glad. Tack snälla!!

85 Kajsa Johansson:

skriven

Helt fantastiska bilder!

86 eliiin:

skriven

Fantastiska bilder hörru! :)

87 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

SV: Jaså, säger du det? Jag har faktiskt inte sett några såna bilder hos någon nu på ett tag :P
Tack, kul att du gillade det! :)

88 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: De kan man nästan tro, det är nämligen gatulysen :)

89 Olivia Magnusson:

skriven

Du är verkligen galet grym på att fota :D

sv: hihi,ja älskar att kolla på tvd :D
kramis❤

90 Sarah :

skriven

Sv: Tack så mycket!

91 frukallgren.blogg.se:

skriven

Grymma bilder!

svar: ja det var det som var poängen eller vad man säger :) Längtar efter vintern så kände att jag ville skapa lite vinterkänsla :)

92 Style & Photo by Semlan:

skriven

sv: Tack så mkt! :D

93 Elin Sundberg♡:

skriven

tack så mycket:) allt bra?:)

94 milenamalmros:

skriven

Tack vad söt du är :) tränar du något?

95 mary:

skriven

sv: Ja man undrar ju hur ett träd kan vara ute i öknen :o

tack :)

96 Ninni - Foto & Vardag:

skriven

men så vackert

97 Josefine:

skriven

Jättefina bilder!
allt bra med dig ? :)

98 Elin Sundberg♡:

skriven

vad fina bilder!


sv: :), Vad bra! :)

Vad ska du göra idag då?:)

99 ebba | foto:

skriven

SV; Tack så mycket :D Sjukt coola bilder!

100 Juliaa:

skriven

sv: tack! det är på min söta kusin :)

101 Elina:

skriven

Svar/ Dock kom ju snön 1-2 dagar i förra månaden. Klart den inte är kvar NU, haha.

102 Madeleine-Foto:

skriven

Vilka underbara bilder!
Gillar vattnet på bilderna otroligtmycket!

103 paulina:

skriven

ååh gud vilka underbara bilder! önskar jag hade tagit dom ;)

104 Belinda:

skriven

Sv: 70-200 4L är lite billigare... ;)
men ja, det blir riktigt fina bilder landskapsbilder! Jag ska ju resa snart så jag tänkte ha det som ett all-around objektiv. :)

105 Lina:

skriven

Förhoppningsvis blir det väl det när jag drar till USA! Måste se till att ta mig dit bara :-)

Kul med en önskerubrik! Du menar alltså smaktest som i att kombinera två saker med varandra (som t.ex kaviar och ballerina) för att se hur det smakar? ;-)

106 Pouline:

skriven

sv: tack! :) x

107 Sara :

skriven

Vilka fina bilder! Jag skulle också vilja fota mera sådant, landskap och hav och så, men jag hittar inte riktigt tid eller inspiration.. Synd när man kan få så fint resultat! :)

Svar: Tack! :D Det är enbär på bilden! :)

108 Rhoda Rodis':

skriven

fina bilder!

109 maj.:

skriven

tack så mycket!

åh, snygga bilder.

110 Anton:

skriven

sv: tack så mycket! :)

111 thephotographs.webblogg.se:

skriven

Sv: tack så mycket!

112 christoffer:

skriven

tusen tack hörru!
och jodå, det får man!;d

113 julia johansson:

skriven

SV: Tack! :)

114 claralarsson :

skriven

Grymma bilder!

SV:det är typ en tonårsserie väldigt populär bland tjejer har jag märkt i alla fall ;)
men gå in på svtplay och kika efter den så får du se vad den handlar om!

115 sandra - mamma till niklas & nora:

skriven

Grymt snygga bilder!!! Första bilden var verkligen brethtaking.

Ha en fortsatt bra dag!!!!

116 Isa:

skriven

fina bilder

Sv: jasså, ja gör så:)

117 Rebecca Önhult - Fotografi:

skriven

Tusen tack, vad glad jag blir!:)
Riktigt fina foton du tar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: