Från i Fjol

Domherre (Pyrrhula pyrrhula)
 
 
 
Domherre
Två Domherrar en hane och en hona!
 
 Gulsparv
 En gulsparv om jag inte är helt ute och cyklar!
 

 
 
 
1 eemelielinneea † FOTO:

skriven

SV: ja, verkar som fler har haft en seg dag idag.. :/ regna får det gärna sluta göra!

2 Natacha:

skriven

Fin blogg! :)
Kolla gärna in min oxå,skulle va kul :)
ha de bra :)
atstorning.devote.se

3 Irma - irmalaleh.blogg.se:

skriven

sv: åh så snäll du är, tack!
så fina bilder!

4 Alva:

skriven

sv: Tack :)

5 Elvira:

skriven

Sv: Jag verkligen!
Fina fågel bilder också!!

6 eemelielinneea † FOTO:

skriven

SV: ja jag hoppas det! :D

7 frida:

skriven

så fine fugle bilder, elsker det første! :D

8 Leena:

skriven

Finfina bilder på speciellt domherrarna! Och speciellt då på herr domherre, hannarna ska ju förstås glänsa lite extra. Härlig skärpa på honom med bakgrunden diffus, så snyggt!

9 jennifer:

skriven

Tack! Hhaha ja du jag vet faktist inte ;) Man får tro vad man vill helt enkelt haha .
Fina bilder,fåglar är så fina.

10 Irén:

skriven

Hei på deg!

Fantastisk flotte bilder av dompapene og gulspurven :-)
Takk for hyggelige ord inne hos meg!

Hilsen Irén

11 Alice - bilderbyalice:

skriven

sv: jaa :D
fina bilder!

12 Alice Gustafsson:

skriven

Gillar bilderna riktigt snygga!

13 ERIKA EDORSSON:

skriven

Svar: Tack tack :)

14 Lisa - Foto & vardag:

skriven

Åh tack så jätte mycket! Kul att du kikade in hos mig! :D

15 Emelie - Fotograf och design:

skriven

sv/ tack! :) ja visst är det!

Vilka härliga pippi-bilder, fåglar är svåra att fota, så massa cred till dig!

16 chris:

skriven

så fina bilder!

17 Liene:

skriven

sv: sant:)

Så fina bilder på fåglarna!

18 Theresia [ f o t o g r a f ] :

skriven

Fina bilder! Kolla gärna min blogg!
Vad är ditt favoritmotiv att fota? :D

19 Felicia Andreasson:

skriven

sv:Tack snälla! :)

Underbara bilder!! :)

20 Mimmi:

skriven

fiiiin blogg fett fin header kan du fixa du är grym <3 , btw fråga någonting på min frågestund? <3 / mimmi som tycker du tar fantastiska foton!<3

21 Emma - Foto:

skriven

Tack för kommentaren på min blogg! Superfina bilder! :) Ha en trevlig helg!

22 Belinda:

skriven

sv: tackar!
Nej, jag tog bilderna här i Jönköping. :)

23 Elfina ♥:

skriven

oj vilka vassa bilder!!! älskar domherrar

24 Tyra:

skriven

Fina bilder, du är duktig! Kolla gärna in min blogg ;)

25 Alice:

skriven

Sv: haha, ja, jag fick till en bra bild på vovven ;)
Du var ju fantastiskt duktig på att fota :o

26 Aili:

skriven

Åh, gud vilka härliga bilder! :)

27 Malin Maria Johansson:

skriven

Sjukt fina bilder på söta fåglar! :)

28 Johannaday:

skriven

Hej vilken bra blogg! Intresserad av ett bloglovinbyte? Lägg isåfall till mig och säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma till dig :) Hoppas du får en bra helg!

29 Lisa Eriksson:

skriven

sv: tackar!

30 cheersisterss:

skriven

as fin blogg du haaar :DD hur mår du idag då? :D

31 Sofie:

skriven

Vilka fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: