Ön

The Island by Kristoffer  (fotokoffe) on 500px.com
Om ni klickar på bilden så blir jag jätte glad! Så idag hade moder natur lite svårt att bestämma sig vilket väder det skulle vara. Det började med regn och moln till sol och blå himmel!
 
1 Linnea:

skriven

åh, fin bild!!
(har också haft myskoväder idag, haha)

2 Sara - nystartad fotoblogg:

skriven

Sv: Kakan var jättegod också! :)

Vilka fina bilder du tar!

3 sara:

skriven

Superfina och härliga bilder=)

4 Sara - nystartad fotoblogg:

skriven

Sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)

5 Sara - nystartad fotoblogg:

skriven

Sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)

6 MADDISENJ:

skriven

wow vackert

7 madde!:

skriven

sv: åh tack:)

8 Ellinor:

skriven

Sv; Tack så mycket!

Wow vilka bilder!

9 | photo |:

skriven

Sv; Jo jag vet att man kan det, gjorde alltid det med min förra dator men det funkar inte på den här:P

10 | photo |:

skriven

Sv; ja det är jättekonstigt, tycker snön kan komma i slutet av november:)

11 Malin Maria Johansson:

skriven

*svar:* Varsågod :D

12 Julia Sundqvist - Fotoblogg:

skriven

sv: Tack! tycker detsamma :)

13 Cheersisterss:

skriven

Sv; Härligt härligt! Vi mår bara bra tack! :)

Händer idag då? :D

14 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Första bilden är underbar! :)

SV: Haha jag lydde ditt råd! ;)

15 ▲Amanda † Fotogalen▼:

skriven

Wow vilka fina bilder!

-Okay! Tack ;) Eftersom jag ser mycket på detaljer (som man nästan måste när det gäller foto) så ser jag ganska stor skillnad! :P

16 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Tack så jättemycket! :D Känns extra kul att höra då det kommer från dig, dina bilder är superfina!

17 Emmy:

skriven

Grymt fina bilder!

sv;
Åh tackartackar :D Egentligen är det ju den fina naturen som ska stå för den tacken men ja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: