Blåsväder

Vågor 
Nu när min 550d är inne på service så fick min gamla 350d tjänstegöra! Synd dock att jag bara hittade ett comapct flash på 128mb. Totalt 13 RAW filer! T.o.m på den analoga tiden så hade man mer film än det.
1 Saga.W:

skriven

Sv: Hej, haha nej tyvärr så är det inte jag som har tagit den... men hade velat! :)

2 Nina:

skriven

Du har riktigt snygga bilder härinne!

Svar: Så det säger du, man tackar då! :)
fotokoffe

3 E L L I K A:

skriven

sv: Ja, verkligen! :)

4 Jonna Erlandsson:

skriven

sv: Det tror jag nog att du är, snygg alltså :)

5 Amanda ❀PHOTOGRAPHY:

skriven

- Tack så mycket!
Ah okay det ska jag kolla upp!
tack för tipset!
KRAM

6 Ebba M:

skriven

SV: Åh tack!! :-)

7 J E N N I F E R F O T O:

skriven

Tack för tipsen :) Blev muffins tillslut eftersom flest hade kommenterat det :)

8 Elsa (fotoblogg):

skriven

sv: jaa visst är dom häftiga! om man sätter in film i den så funkar den perfekt! Jag har bara inte hittat någon stans att köpa dom på ;)

9 Fotograf Shora - fotograf i Linköping:

skriven

Underbar bild! Gillar verkligen rörelsen i den. Rörelse, men ändå rogivande att titta på. Skulle passa finfint på en vägg, inramad. :)

Svar: tack för att du kikade in på min hemsida/blogg! Jag blir alltid lika glad när jag får positiva kommentarer på mina foton. Kommer definitivt fortsätta kika på din blogg, den verkar vara helt i min smak. :)

10 Maria:

skriven

Åhh va jag gillar dina bilder på olika vatten med långa slutartider, såg att du tagit flera stycken :)

svar: kul att vara till hjälp, hihi ;)

11 M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!:

skriven

SVAR: Tack så mycket! :)

12 Josefin Johansson:

skriven

sv:Haha ja visst gör det!
Ursäkta mitt sena svar, men tack så mycket :)

13 Amanda ❀PHOTOGRAPHY:

skriven

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad gå in och kolla om du var en av vinnarna!Om du inte vann? delta en gång så kanske du blir en av de vinnarna då!
http://photoobymee.blogg.se/2012/september/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang.html
KRAM

14 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sjukt fin bild! :)
Sv: Tackar!

15 Pilla [Fotoblogg]:

skriven

Sv; Okej, det verkar riktigt bra? Har ett 70-300mm som jag inte alls är nöjd med och funderar på att köpa ett bättre. Ska åka ner till Indonesien nästa sommar så vill har ett riktigt bra zoomobjektiv. Kan du rekommendera det?

16 Sofia:

skriven

Så otroligt fina bilder du tar!
SVAR: Åh tack så jättemycket! :)

17 Lovisa - foto:

skriven

så snyggt! blir extra häftigt där man exprimenterar sådär med inställningarna på kameran!
sv: åh tack, min favorit också! :)

18 Kattis:

skriven

SV: Haha nja kanske inte men det är ur Lars Winnerbäcks låt Höst på min planet :) Lyssnat på den mycket på senaste och då har just den där biten fastnat på hjärnan!

19 Lisa Axelsson [Fotoblogg]:

skriven

Svar: Ja, jag får väl försöka igen någon annan gång, till slut lär jag väl få tag på några fåglar :)
Du var väldigt bra på att fota fåglar själv ser jag, men speciellt gillar jag dina landskap. Landskap är något som jag är ganska dålig på, jag borde ta mig för att åka till någon fin plats och verkligen försöka och öva någon gång! Det är ändå bland den finaste typen av bilder som finns när det görs bra.

20 Fotograf Annie:

skriven

Härligt blåsväder :) Superfint, synd att du inte hade mer minneskort, men samtidigt kanske less is more i vissa fall? ;)

21 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Haha jobbigt med små minneskort.
När jag nyss hade köpt min 5d så glömde jag självklart bort å kolla att det skulle vara ett annat minneskort till den, så jag fick låna ett på skolan, som jag tror det fick plats 11 rawbilder på ^^, Hahah.

SV: Tack detsamma

22 Linda:

skriven

Sv: Jag håller med! Tack så mycket. :)

23 Alice - bilderbyalice:

skriven

sv: neej , han är inte fotograf eller något annt sånt. han jobbar inte ens med foto. fast ibland tror jag dom fotar liite på jobbet. :pp
allt bra?

24 | photo |:

skriven

Sv; Hihi ja precis!:)

25 Malin:

skriven

Tack så mycket! :)

Vilken fin blogg du har och fina bilder!

26 Ebba M:

skriven

SV: Åh tack snälla!

27 ★ Ida:

skriven

Härlig bild!

sv: åh tusen tack! :D

28 Victorias fotovärld:

skriven

Härlig bild! Det är nästan så att jag kan höra vattnet brusa! :)

29 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skriven

cool bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: