En annan värld

Tystnad
 

 
Så här tid på året så går solen ner tidigare på kvällen. Vilket är en fördel för oss landskapsfotografer. Man behvöer inte gå ut så jätte sent. Men sanna mina ord, när solen går ner.. då är det mörkt. Så lyse på cykeln blirl ett måste!
1 Sara:

skriven

Vackra bilder!


sv; Tack! :) Jaa, det kan man lugnt säga att det blir. ;)

2 amandaa:

skriven

Vilka vackra bilder! Helt otroliga! :)

3 Y E A R S - Hanna:

skriven

Fina bilder, var gärna med i min fototävling!


http://years.blogg.se/2012/september/fototavling.html#comment

4 Lisa Axelsson [Fotoblogg]:

skriven

Den första var riktigt häftig! Vattnet och luften flyter liksom ihop. Jag förstår vad du menar med titeln! Det måste vara härligt att kunna cykla iväg till ett sådant ställe, speciellt om man är landskapsfotograf som du.
Förresten är färgen på kommentarrutan samma färg som texten i den för mig... jag ser inte så bra!

5 Sara Björk:

skriven

Vackert!!

6 Josefin Johansson:

skriven

sv: tack så mycket! jag är mycket nöjd :D

7 Sofia - Foto&Musik:

skriven

SV: Tack, kul du tyckte de! :)


8 linneag.blogg.se:

skriven

sv; ohja! måste klicka hem skönheten snart, innan den tar slut!

9 Zofiezz:

skriven

väldigt vackra bilder!

10 eMELIE:

skriven

Svar: nja ibland har vi godis på fredagar för att fira in att det är helg!

11 Victorias fotovärld:

skriven

Så vackert! Långa slutartider är så fint!

12 J E N N I F E R F O T O:

skriven

Tusen tack!
Super häftiga bilder! :)

13 alice:

skriven

sv: tack detsamma! :)

14 Natalie:

skriven

Vilka fina bilder!

Sv: Håller med!

15 Yohanna - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Hur lång slutartid brukar du ha på dina vattenbilder? :) Det blir så "dimmigt" och fint! :)

SV: Ja man lär sig nått nytt vare dag ;)

16 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh så underbara bilder, gillar speciellt den sista bilden, härlig vinkel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: