Solnedgången

 Mysterious sweden #2 by Kristoffer  (fotokoffe) on 500px.com
Har inte så mycket att säga, mer en att jag har ont i halsen och öronen. Troligtvis är den en liten förkylning. Troligtvis dem sena kvällarna jag har varit ute och fotograferar.. well well vad gör man inte för konsten?
 
Klicka gärna på bilden för att se den i större upplösning!
 
 
1 Olivia Magnusson:

skriven

helt fantastisk bild koffe!! Vart är det för någonstans?:D

sv: älskar vampire diares,är på säsong 2,själv?:D
kramis♥

2 AW - Fotograf:

skriven

Haha tack så mycket :)

3 Lovisa - foto:

skriven

ibland offrar man sig lite för mycket för att få fina fotografier..
krya på dig!

sv: ja absolut! när man har ett stort objektiv på känns allt väldigt mycket stabilare. dock väger kameran lite mer nu, men får väl börja på gym om det blir för mycket för mina armar haha :)

4 M-fotoblogg:

skriven

Tack, det var snällt att säga vad du tycker! :D

5 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Hahah exakt! :D

6 Angus:

skriven

ja men eller hur, ge mej ett gammalt hus färdiginrett med loppisfynd tack. Då kan man stanna inne och fota hela dagarna utan att behöva bli förkyld ;)

7 rebecca:

skriven

svar: ja, det hade vi verkligen!

8 Malin Aurora:

skriven

Åhh galet vacker bild!

9 Ellen:

skriven

Snygg!! Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund! http://epicellens.blogspot.se/2012/09/god-morgon_25.html

10 It's just moi!:

skriven

gud vad fin bild!

11 juliette | Foto:

skriven

Underbart fin bild verkligen!

sv: Ja visst är den :)

12 malin [fotoblogg]:

skriven

sv: åh tack :) snygg bild!

13 Sandra:

skriven

sv: Tack! Underbar bild! :)

14 Sophie "autophoto":

skriven

tack så mycket :)

fin bild :)

15 Ulrika - Fotograf u.norman:

skriven

Supervacker bild!

Tack för din kommentar :) Den andra är min favorit också :)

16 Jarina:

skriven

Svar: Åh, tusen tack så glad jag blir!

17 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: Jasså? Är själv på västkusten på sommrarna,men har aldrig sett något så vackert som du fotar! Vart på västkusten? :D
kramis♥

18 Fanny:

skriven

sv: Tack ska du ha!

19 Micke:

skriven

En härlig bild! :-)
Jag har också varit krasslig ett tag, just halsen också. Verkar vara många som har det nu.
sv:
Gabbe tackar! :-)

20 Becka [fotoblogg]:

skriven

Verkligen fantastisk bild!

21 DIYS:

skriven

krya på dig!

åh, fyfan va grym bild :D vad för slutartid?

Sv: sååååå, dom är sååå goda! :D du måste bara prova :D och glöm inte, de är skojiga också ;)

22 Fotograf Kameratrollet:

skriven

Tack för kommentaren. Hemligheten heter halvtonat gråfilter.
/Peter Wemmert

23 Leone:

skriven

Otroligt vacker bild. Helt magisk faktiskt.
Hoppas att du inte blir mer förkyld.

24 Ebba:

skriven

Sv; tack så mycket!

25 OliviasphotolifeS:

skriven

Omg jag är mållös,fyfan vad fin bild!!

26 Molly Svedin - :

skriven

sv: har tagit jätte fina bilder med den också, dock har jag inte "lärt känna" den än :)

27 Olivia, foto o skapande:

skriven

Gud vad fint! :)

28 Sofia - Foto&Musik:

skriven

SV: Ja, de kommer sitta som en smäck :) framförallt skönt med ett par hela skor nu med allt höstregn!

29 Cajsa FOTO:

skriven

Vackra :D

JA absolut :D tack

30 NILES (FOTO & VARDAG):

skriven

sv: tusen tack!

31 MADDISENJ:

skriven

fantastisk bild!

32 LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET:

skriven

Vackert!
SV: Det skulle ju kunna vara så, det hade jag inte tänkt på, tack för upplysningen och för komplimangen :)

33 Emelie:

skriven

SV: Tackar!

34 Wilma [canonflicka.blogg.se]:

skriven

Svar; Tack så mycket!! Väldigt vacker bild, älskar hur du får det att se så "mjukt" ut :)

35 Isabelle:

skriven

Jätte fin bild! :D Du är ju så duktig! Önskar att jag var lika duktig som dig! :D

36 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Vattnet var himla fint på den där bilden! :)

SV: Åh tackar :)
Ja det är nått speciellt med att redigera på kvällarna ^^,

37 Malin:

skriven

Vilken cool bild!

38 Sofia [fotoblogg]:

skriven

Svar: Tack!

39 fotoquie.blogg.se:

skriven

Härlig bild :) Sv: Haha, gör så, Förlåt för sent svar :)

40 Vivvi:

skriven

Herrreguud så fin!!

41 It's just moi!:

skriven

fin bild!

42 Claudia:

skriven

underbart !:D

43 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: inget jag känner till direkt :D
Jajemän,vi har sommarstuga där :D
kramis♥

44 olivia:

skriven

herregud vad duktig du är!

45 Isabelle:

skriven

Sv; haha. Det var så lite så. :) Tack! <3

46 DIYS:

skriven

sv: åh! okej, tack så mkt :D ska klicka då:D

47 Sara:

skriven

tack så jättteemycket, blir så glad!!! :)

48 Cecilia Möller:

skriven

Sååå vackert!

49 FotoFia:

skriven

sv: Tack så mycket men det är ju ingenting jämfört med dina bilder!

50 Linda:

skriven

Vackert!

51 Klara:

skriven

Sagolikt! Älskar de dova färgerna.

52 emma:

skriven

Sv: Tack snälla!

53 william:

skriven

så fint:D

SV; tackar:D haha då kommr du kanske inte gilla mina bilder, frö jag gillar lägga texter i bilderna:3

54 Elin:

skriven

Tack!

Vad använder du för kamera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: