Utsikten

Björkö Church   by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Den lilla pricken som man ser högst upp till vänster är faktiskt ett flygplan.(sådant man kan landa på vatten)
 
West coast of sweden by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
En fyr eller en väldigt smal båt.
 
Carl's Fortress - Sweden by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Carlstens fästning!
 
Utsikten  by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Ganska så tråkig solnedgång men helt okey ändå.
 
Jag tog då en utflykt till utsikten igår. Det skulle varit roligt med fler moln så man kunde få lite mer kontraster i himlen. Men det var iallafall roligt att vara där och fota. Speciellt med mitt 100-400mm så man kan komma nära. Kommer säkert en uppdatering i morgon med lite fler bilder från igår!
 
Over n' out
 
1 claudia:

skriven

Fin blogg :)

2 Eva Trillian:

skriven

♫ ♪ Jag trivs bäst i öppna landskap ♫ nära havet vill jag bo ... ♪♪
Riktigt sköna bilder! Vilka vyer!

3 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh vad fint!
Vart i landet är det? :P

SV: Haha ja, men det är ju något speciellt med dom första blommorna, och alla blommor efter det! ;)

4 erika:

skriven

SV. Tack så mycket! :D Desamma får jag väl säga! ^-^

5 Sara:

skriven

Vad fina vyer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: