Fototips: Lång exponerings fotografering!

 
 Min första fototips video där jag går igenom hur man tar långa slutartidsbilder vid havet!
 Alla bilder som ni ser här nere ser man också i slutet at klippet, dock är det bättre upplösning här på bloggen
 
Long exposure by Kristoffer  on 500px.com
Så! Jag fick det att funka. Jag blev faktiskt nöjsd med slutresultatet och jag bler om ursäkt om klipet blev lite för skakigt det kommer bli bättre i framtida fotiotips. Iallafall, hoppas jag att ni lärde er något nytt åtminstone! :)
 
 
Over N' Out!
 
1 frukallgren.blogg.se:

skriven

Så fint! :)

Svar: tack så mycket :)

2 FlizanLizan:

skriven

sv: ja det tkr jag att du ska :D

3 Jossan:

skriven

Så fina bilder :)

Sv; Tösen säger tack!

4 Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥:

skriven

sv: tack så mycket! :)
superfina bilder!

5 Sara Ekman:

skriven

Så fina bilder .)

6 Sabina:

skriven

sv: Tack så mycket!

Vackra bilder :)

7 Ava:

skriven

Snygga bilder!

8 Anonym:

skriven

Herregud vilka härliga bilder!! :) <3

9 ida. ♛ [fotografi och hästar]:

skriven

helt underbara bilder, älskar dem!
sv; tack så mycket!! c:

10 Elise:

skriven

Verkligen jättevackra foton!! :)

11 Jennifer:

skriven

Läckert! :)

12 Ida:

skriven

jättefint!

13 Camilla:

skriven

Vackra bilder!

14 AvantiLouice | Foto:

skriven

Så otroligt fina bilder. Fullkomligt älskar bilder med long exponering. Dom blir helt magiska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: