Fotopromenaden del 1

Kände för att ta en sväng ner till stan med kameran och det nya objektivet. De flesta bilder i inlägget här togs dock med mitt 18-200mm men jag kommer lägga upp mer i morgon och i övermorgon. För det blir för mycket annars i ett inlägg. Nåväl nu till bilderna
Ensam på bussen Nu när vi har trängselskatt så är det så roligt att se att så många tar bussen istället för bilen.
 
Tittar du på mig 
 Hur många har inte stött på "små citroner gula" reklamen? Vi svenskar och våra
 lustiga film titlar.
 
Avenyn 
 Det var faktiskt skönt att traska runt i stan med kameran. Hade ingen direkt plan på vad jag
 skulle fotografera. Man fick ta tillfället i akt när det väl kom upp något.
 
Jing och Jang 
 Svart och vit.
 
Min gula cykelGult och rött.
 
Röd Tycker den här är lite gullig. Med den röda mösan, vantar och skor. Den här tanten är allt mode inriktad!
 
GentlemannenEn trevlig herre som satt för sig själv.
 
New in town -Okey grabbar följ mig, för jag har kartan!
 -Hey, vänta på mig!!
 
Polis busAvslutar med två bilder på en polisbil. Såg faktiskt två polisbilar och en ambulans idag. Alla tre hade blåljusen på. 
 
Polis busBusig polis.
 
 
 
 
 
 
Kategori:
1 ❤ W I L M A S A B I N A ❤:

skriven

Sv; Haha, visst är den!? Jaaa, så skönt! :)

2 LOVISA [ foto & vardag ]:

skriven

SV: ja det är det också ;)

3 Nadia:

skriven

Sv: Ja, the Script är så bra! Du måste lyssna på dem, helt otroligt bra är dem ju! :D

4 ˟ Photospiration:

skriven

Svar: Det är det verkligen! :) Men det är inte så bara, mer än vad många har gjort! :)

5 Amanda Landegren [Foto]:

skriven

sv: Okej, hade för mig att det var något sådant!
Tack så mycket!

Kramar Amanda! :)

6 Pontus Granlund (fotoblogg):

skriven

Planer inför kvällen? :)

7 sally sventorp:

skriven

sv: Tack så hemskt mycket! :) kram!

8 juliette-FOTO:

skriven

Gillar verkligen dom här bilderna speciellt den med tanten, så söt!
Ögonblicken är verkligen bra fångade!

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir :)

9 Rebecca:

skriven

fina bilder :)

10 Matilda Sjöblom:

skriven

snygga bilder!

11 mammakero:

skriven

Vad roligt att gå ut på stan och fota det som faller en in just då! Gillar bilden av dem på parkbänkarna, bilden av svart och vit och särskilt av den postis som snällt väntade på grönt ljus på väg tillbaka till kontoret (gissar jag då väskan var tom)!

12 Madeleine [Foto]:

skriven

Vilka härliga bilder!
Sv: Tack så mycket, ja man får faktiskt fota Mona Lisa fast utan blixt. Men det var rätt ljust så man hade nog inte behövt blixt ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: