Frost & fog

Frost and fog #4 by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Det finns ett speciellt ställe uppe i skogen som jag brukar ta mig till. Finns inga stigar eller något sånt. Så det är inte alltid jag hittar i första taget. Speciellt när det har snöat och allt ser anorlunda ut.
 
Frost and fog #3 by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Jag hade tur när jag tog den här bilden för batteriet höll på att dö och solen lyste med sin frånvaro.
Det var dimma och frost. för snö var det allt inte. Som sagt batteriet höll på att dö ut men lyckligtvis så Lyste solen igenom den tjocka dimman och belyste träden i bakgrunden.
 
 
1 Alice Gustafsson:

skriven

Rikitgt fina landskaps bilder. :)

2 Emelie:

skriven

sv: Nej, vad trist! :(

3 Madde:

skriven

Underbara bilder:D

4 Ebba Molin:

skriven

SV: Åh tack!

5 Camilla:

skriven

Tack så jättemycket och ja jag vet vad IR fotografering är, nåt jag skulle vilja testa (det är ju så läckert) men har en massa andra saker att lära mej först vad det gäller fotandet.

Dina bilder på rimfrost var riktigt fina men hittade andra bilder på din blogg som var ännu finare.

6 Lisa:

skriven

Svar: Tack!

7 Amanda Landegren:

skriven

sv: Tack så jättemycket!

Kramar Amanda! =)

8 Isabella:

skriven

Dör vad vackert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: