Göta älvbron

S:t Erik by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Det var någon från 500px som la en kommentar om att den var skarp. Må så va men jag tycker att det skulle se bättre ut om båtarna inte hade den rörelseoskärpa. Första tanken som slog mig var, har jag lagt fokusen fel? Men allt annat är ju någolunda skarpt så.. la upp den ändå för jag tyckte om ljuset och hur det speglar sig.
 
Göta Älvbron by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Tog en annan väldigt fin bild där man får se en glimt av läppstiftet. Den liksom glödde av solens strålar.
 
Älvsnabben by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Kan tycka att den här och den nedre är egentligen inget speciellt.
 
Göteborgsoperan by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com

Var ju ute och fotograferade idag. Tog betydligt fler blider idag. Får se om jag lägger upp dem i morgon. Fotograferade lite blandat blandat faktiskt. Jag filmade också när jag var nere i stan. För se om jag gör någoting med materialet i morgon.
1 Amanda Englund:

skriven

Älskar ljuset i den första bilden, så himla fint! :)

2 d r u n k n i g h t ▲':

skriven

sv. Åh tack så mycket!!

3 Micaela:

skriven

Sv: tack!:) Haha, det ser kallare ut än vad det var faktiskt, det var rätt så skönt för solen låg på:)

4 Linnea :

skriven

Svar: Okej, det ska jag verkligen kolla in!
Måste bara säga att dina bilder är sjukt fina!

5 Therese:

skriven

Sv: Tack :) Ja tycker dom som gick vidare var bra.7

Vilka fina bilder ! :)

6 W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg] :

skriven

Riktigt vackra bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: