Blommor från instagram!

 
 
 
 
Jag har då blivit lite Betuttad i iphoneography. Att fota med sin iphone/smartphone/mobil/w/e och jag finner det väldigt kreativt och roligt! Jag fotograferade med appen Camera Awesome!(för jävla bra camera app!!) och redigerings appen snapseed som är ett kraftfullt redigerings app kan jag lova!
 
..och det bästa av allt, båda är gratis!
 
Over n' out!
 
1 julia johansson:

skriven

SV: Ja! :D haha

2 Linn Ahlex:

skriven

sv: tycker du?
det blev ju allt för brusigt...

3 julia johansson:

skriven

SV: Visst är dom! :)

4 Jarina:

skriven

Svar: Tack du :)

5 Evelina:

skriven

Ska testa den appen :D

6 julia johansson:

skriven

SV: Tack haha! :D

7 ♫♪ sandra:

skriven

fint!

8 Soffi:

skriven

SV: Jaså, där ser man! Det är tyvärr inte min, det är skolans, men den är riktigt fräck! :)

9 Theres c::

skriven

-Jaa det är ju sant! :)

10 Clara:

skriven

Sv: Tack!

Vilka fina blommor, underbart att kamerorna på telefonerna börjar utvecklas och bli bättre och bättre! :D

11 Klara:

skriven

Svar: Gud vad jag blir glad, tack så jättemycket! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: