Vårkänslor

 
 
 
 
 
 
 
Vårkänslor ja, visst har vi alla det nu! Vädret har varit underbart det senaste dagarna nu. Vilket uppskattas. Jag filmade faktiskt lite också, får se om jag gör något av det. Känner fortfarande av förkylningen men det känns mycket bättre idag! Mycket vitsippor såg jag med. Kanske går ut igen då. Troligtvis i morgon istället.
 
Jag borde också fixa ett personbevis tydligen, till en utbildning. Konstigt ändå. Aldrig behövt till alla andra utbidningar jag har sökt.
1 Martina:

skriven

Verkligen härliga bilder.


Vårkänslor har jag också nu, och det känns verkligen att våren här nu eftersom jag har pollenallergi och är jätte dålig på morgnarna och förmiddagarna.

2 Madelene Englund:

skriven

Vilka otroligt vackra bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: