Vi kommer ha kul här på bloggen framöver!

 
Om man följer grusstigen där vi bor så kommer man upp till en damm. Inte så
speciellt med den dammen förutom att det är fint där. Men just för tillfället är det extra
kul att dra ditt upp för i skrivandes stund har ett kanadagässpar bosatt sig mitt på en
liten ö i dammen. Så troligtvis so kommer vi få en kanadagäss familj som grannar.
 
 
Pappan som simmar runt och håller koll så att inga oinbjudna gäster hälsar på.
 
 
En suddig Korp fick ta till flykt för den blev lite för nyfiken.
 
 
Så vi får se hur det går för våra två vänner. Har varit hos jobbcoachning och sånt nu i
5 veckor. Men nu framöver blir det inte varje dag så då har jag lite mer tid med att
fotografera kanadagässen.
 
 
 
Har ganska så stora planer på hur jag ska utveckla denna blogg samt min youtube-
kanal inom detta året. Men en sak i taget! 
 
 
Blev typ inget Påsktema i detta inlägg men vi har åtminstone kanadagäss
Inga kycklingar direkt men vad gör man inte. Glad Påsk iallafall!
 
 
1 fotograferats.blogg.se:

skriven

Fågel som fågel, eller? :)
Fortsatt trevlig påsk!

2 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

skriven

Eller hur!
Tack snälla! :)

3 Martina:

skriven

Så härliga bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: