Citytravet - Kulturkalaset 2014

IMG_3079 
IMG_3113
IMG_3146-2
IMG_3104-2
 
Yee-haa! Alright, citytravet. Hur var det? Awesome!! Synd bara att jag inte var där lite tidigare med mitt 18-200mm. 100-400mm var absolut superb där jag stod idag. Längst bak med kameran över stängslet. Ssmt någon gång mellan två stycken. Synd bara att en del bilder blev oanvändbara pga två stollar var tvugna att stå i vägen med händerna i luften för att vinka in hästarna.
 
Hur som helst är det allt skönt att komma hem. Lite irriterad på bussen in till stan som bara. Varför måste den ta en extra sväng mellan fabrikerna? "express buss".. yeah right.
 
Kan inte bara de som jobbar där liksom, gå hem? Haha. Nejj men seriöst varför har inte västtrafik en dedikerad buss om går där istället.
 

En annan sak är att jag känner för att åka upp till stockholm och hälsa på kusinerna. Samt för lite gatufoto. Kanske till höstlovet ey?
1 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Så du stod längst bak du. "Kul" att höra att du också hade lite problem. Själv stod jag ganska nära starten så på många bilder har jag en av de vitklädda flagggubbarna som förstör. För att inte snacka om alla andra som var där och fotade och stod och vevade med sina mobiler.

2 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Ja men eller hur haha. Hoppas verkligen att de kommer göra fler sådana här tävlingar, men efter den lyckade dagen igår kan de väl inte annat än att göra det:)
Ja, nästa gång ska jag också vara där tidigare och få en bättre plats.

3 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Tog du fler bilder än de du visar här? Jag har inte gått igenom mina så noga. Valde bara ut någon på vinnaren för inlägget. Kul att du gillade dem, själv är jag inte nöjd. Fick aldrig till det där rätta ljuset, sen redigerar jag ju aldrig mina bilder så det gäller att jag lyckas i fotoögonblicket, vilket jag inte gjorde.

Nu försvinner jag iväg ett par dagar men du får ha det så gött så länge!:)

4 Ghugge:

skriven

Snyggt jobbat! Har länge tänkt åka till en travbana och fota.. Förstår att en bra plats är ett måste.. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: