fotovlog: Fotografera snölandskap! - tips & trix

För er gamla läsare så kanske ni kommer ihåg det här. Men den 17/1 nu i år så gjorde jag ett fototips på hur man fotograferar snölandskap. Tyckte att det var passande nog att dela den igen nu när snön har börjat komma åter.
 
 
 
 
1 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh vilken bra video! :D

Sv: Tack så hemskt mycket! :D
Jag ÄLSKAR den jag fick! Jag ser väldigt mycket upp till Bingo för han kommer ifrån där jag bor och boken var så bra gjord och jag tycker definitivt att du ska önska dig den! :D kram

2 LindaLinda:

skriven

bra tips!

3 Emma:

skriven

Bra tips!
Svar: Tusen tack!

4 Magda:

skriven

sv: Tack snälla! Tog några närbilder men kände mig inte riktigt nöjd så skippade dem. :) Tack, ja hon är ju så söt!

5 ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞:

skriven

så bra video och bra tips :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: