Ensam i skogen!

 
Jösses vad det snöande igår och tillräckligt mycket för att det skulle fastna på tallarna och träden. Då passar man ju på att gå ut! Detta var en hund som jag träffade, trodde visst att jag hade mat i fickan därför satt den bredvid mig så fint  
 
 
 
Tycker det är så mäktigt med höga träd, speciellt så här års när vi har snö. Schysst kontrast med vita snön och trädstammarna.
 
 
Sen fick jag välja att fortsätta gå rakt fram eller till höger. Fortsatte rakt fram till denna fantastiska plats.
 
 
 
Gärdsgård mitt i skogen som delade upp böndernas marker.
 
 
 
 
Sen så gick jag tillbaka och tog höger för jag kom upp till en stig som jag hade gått förut.
 
 
Visserligen hade jag gått här innan men jag måste ju em liksom. Iallfall här är kvarlevor av någon cykel trail hopp eller något. Skulle vart kul att se det uppbyggt igen.
 
 
 Canon 550d + Tokina 11-16mm f/2.8 ii
 
 
Denna slinga är populär bland hundägare, hence the tassavtryck. Kan vart från hunden jag träffade på tidigare. Har ni förresten sätt det senaste how I met your mother-avsnittet..?? Det har jag!! Jösses vad bra avsnitt!
1 Åsa:

skriven

Fina bilder!

Sv: Tack!
Kram

2 Annika:

skriven

SV: tackar :)

3 Isabella Berger - Fotografi:

skriven

sv; tack så mycket! :)

4 maja (fotoblogg):

skriven

Sv: Ja, visst är den.
Ha en fortsatt trevlig dag! :)

5 Linafoto:

skriven

Svar: Tack så mycket! :) Det är kul så plocka fram dina målargrejor och testa. Jag blev fast!

6 Sara Ekman:

skriven

Fina bilder :) :)

7 erika:

skriven

SV. Tack så mycket! :)

Vilka fina fotoplatser du gått omkring på. Fina bilder! :)

8 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Allting blir så himla fint med snö! Och vilken söt vovve som fastnade på bild, är det din? :)

9 Josefin:

skriven

Grymt fina bilder, den där hunden var det inte något större fel på heller! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: