Tre i rad - Gp.se sommar tävling!

Tre i rad Just ni har GP en foto tävling. Man skickar helt enkelt in sin favorit bild från sommaren. En jury röstar fram de bästa och en vinnare väljs ut! Så om ni tycker om att delta i fototävlingar, go-ahead! Det är ju gratis.
 
 
Enough about that. Känner mig himla seg idag. Var ute på en liten tur med kameran tidigare idag och det kan vara en anledning, samt gårdagen kan vara boven i dramat. Igår ja.. vad hände igår. Jo, jag tog mig en cykeltur till nolvik till en god vän. En bra bot att cykla om man tänker efter.
 
Här hemma har vi ett vitt bord. Super fint bord. Men på det bordet har vi massvis av papper. Viktiga papper som borde placeras i respektive pärmar. Vilket jag tänkte göra nu! Åtminstone börja med min bunt.
 
För grejen är att jag har suttit vid köksbordet och filmat en del av mina yt-fototips. Dock skulle vita bordet passa så mycket bättre! Tänkte ta att filma min överblick på "vad följer med när man köper en Canon 70d".
 
 
 
Mm, får ta och fin slipa lite på titeln där tror jag..
1 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Vilken söt bild. Håller tummarna för dig då, om jag inte deltar själv då vill säga haha. SÅ tack för tipset:)

kram

2 LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

skriven

Men åh vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: