En smygtitt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det byggs fortfarande kyrkor i sverige. Idag var det visning i nya Amhults Kyrka som kommer invigas första advent!
 
Så, hur har er dag varit? Jag vet inte riktigt hur min har varit. Känns bara ibland att folk tror att jag har all tid i världen, att jag inte håller på med något speciellt. Har fullt upp med saker, sluta häll över mig med ansvar. Lägg mer på min lillebror som borde ta tag i sin vardag. Jag kan inte alltid vara storebror som som ska vara det där limmet som ska hålla ihop allt. Det funkar inte så längre.
 
Onsdag i morgn va? För då har jag iallafall ett möte med min coach. Sen vet jag att det blir lite emr jobb denna vacka och helgen. Samt om en vecka ska jag på en begravning. en tjejkompis, klasskamrat från gymnasiet som gick bort. Tragiskt. Så blir att träffa gamla klasskamrater snart då.
 
 
Mrn usch vad deppigt detta inlägg blev.. vägrar sluta det så! Måste avsluta med något roligt... YES!! Nu vetja, jag har gjort maränger ju!! hah!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: