fototips - iphone fotografering!

 
 
En iphone 5 på steroider!

Det finns massvis av olika lins alternativ till iphone och android där ute. Men just detta kit funkar bara till iphone 5/5s. Jag köpte dessa produkter från ebay inom eu för att slippa tull.

Jag älskar att fotografera med min systemkamera men på det senaste har jag börjat uppskatta att fotografera med min iphone för den har jag Alltid med mig. Försöker ofta har med mig min DSLR men det finns tillfällen då den inte kan följa med. iphoneography kommer växa mer och mer. Utvecklingen går framåt, snart ser vi telefoner med större sensorer och bättre optik.

Om man kompletterar detta kit med en kraftfull kamera app, som te.x camera awesome eller pure(men så funkar inte avtryckaren)då har man en vinnande kombination. Speciellt om man redigerar bilderna i snapseed i efterhand

Jag kommer aldrig byta ut min 550d mot min iphone. Jag väljer min 550d när jag har bestämt mig att Nu ska jag ut på en dedikerad fotopromenad nu ska jag fotografera! Min iPhone har jag med mig när jag vill ha roligt och bara leka med olika filter och linser.

”The best camera is the one that with you” - Chase Jarvis


 
 
1 Linafoto:

skriven

Svar: Yes, det har jag kollat upp. Moderskeppets tutorial. Det var så jag lärde mig hur man gör filmklipp till Giffar :)

2 Jossan:

skriven

Sv; Tack så mycket! :)

3 AW - Fotograf:

skriven

Så otroligt skönt, dock inte lika kul att komma hem till en 17" och sen jobba med en betydligt större :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: