Vigsel!

Kanadagäss 
 
Efter jag kom cyjklade hem från Emmas knytis så var väl klockan runt 1-2 ungefär.  Gick förvåndsvärt lätt att cykla hem. Inga bilar på vägen och det rullade på. Med en elcykel så går det sm smort! Perfekt med inbyggd belysning. Kompliterade det med två tioder som jag hade fått från jobbet. Gjorde inte så mycket för mig men bilister har åtmistone lättare att se mig innan de kör över mig. 
 
Vigsel ja, Himla fin vigsel må jag säga. Andreas med band var grymma och presten var riktig rolig. Hade liksom glömt bort denna vigsel, tur att jag blev påmind i går. 
 
 
Denna eftrmiddag och kväll har jag packat och förberett för husvagnssemestern som rullar igång i morn!
 
 
 
 
1 Martina:

skriven

Det låter kul med husvagnssemester. Hoppas att du får kul och mysigt.
Och bra bild förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: