A

IMG_8593 
 
IMG_8589 
Fick ett mess i morse att ingen är vid kontoret idag. Vilket betyder att jag får arbeta hemma eller i butiken. Inte så svårt att lista ut vilket val jag gjorde! Men det var också så att jag fick två stycken fotouppdrag.
 
•En västkust höst  bild för framsidan på hemsidan.
•Fotografera julpyntet i butiken
 
Utöver det så tänkte jag göra klart exporteringen och organiseringen av barnkläderna. Vilket jag är! Dock blev inte punkt två av. Det man inte hinner skjuter man upp.
 
Okey, kanske inte världens bästa råd..  Men vad vet jag. Himla skönt att vara klar iallafall. Dock skulle det inte förvåna mig om vi har mer plagg som inte har blivit fotograferade.
 
 
IMG_8613 
IMG_8636
 
IMG_8684
 
IMG_8741-2
1 Angelica Bengtsson Fotografi:

skriven

åh älskar första bilden!

2 Cassandra:

skriven

Häftiga bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: