Pro tip: Ha alltid med visitkortet

Hej nya läsare! Igår satt jag mycket vid datorn på praktiken. Blev en liten fotografering på eftermiddagen där jag brukar fotografera. Det gick superb. Var de allra sista barnkläderna som skulle kompletteras. Skönt att få det gjort. För nästa vecka är det annat som skall tas upp! 
 
Apropå fotograferingen så träffade jag en liksinnad fotograf när jag höll på. Hon fotograferade sin tjejkompis. Ny kamera från förra året. Så jag gav lite tips, oss fotografer emellan! Men det jag vill komma fram til är att det är så viktigt att ha på sig en bunt visitkort. Oavsett om man jobbar eller inte. Men som tur var så har ju alla smartfones nu för tiden så det löste sig ändå.
 
 
Bilder från diverse demonstrationer, manifestationer, protester och festival.
 
IMG_7980  
small_6222
 
Göteborgsprotest mot ACTA
 
Millionmaskmarch - Gothenburg
 
framtid
 
Första Maj - Götaplatsen
 
Hej!
 
small_6282
 
_2312
1 Angelica Bengtsson Fotografi:

skriven

har kollat igenom din blogg lite, mycket fina bilder du tar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: