Throwback: Fiona 8/11 - 2013

Hittade jpeg filer från en fotografering förra året. Wn hårddisk som jag trodde var sönder. Tyvärr vet jag inte vad Raw filerna ligger. Men bara glad att hårrdisken funkar :)
 
IMG_8058-3 
 
7952-3
 
Jag hade inte fotograferat så många porträtt innan den 8/11. Kan väl tillägga att det var en av de första. Men Fiona är en god vän och en ypperlig fin modell, så det gick såklart jätte bra! Kameran jag använde var min gamla 350d(min 550d var på service med objektiv)med ett takumar 55mm f1.8 och ett pentacon 28mm f2.8. Fördelen med de här gamla prime objektiven är att de ger ifrån sig grym kvalité med skarpa resultat.
 
 
8077
 
IMG_8078-2
 
 
Kan hända att gör ett nytt inlägg med några fler bilder från den dagen. Beror på. Hur som helst så skulle det vara så kul att fotografera mer porträtt! Kul att praktiken kan ge den möjligheten.
1 Ida:

skriven

Kvalitéten på bilderna var verkligen bra! :)

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Verkligen superfina bilder :)

3 Felicia - Modell:

skriven

Fina bilder :)

4 Angelica Bengtsson Fotografi:

skriven

Väldigt fint, det är kul att kolla tillbaka på äldre bilder och se hur man fotade då, samt hur man utvecklats :)

5 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Vad skönt! Och vilka fina bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: