En fotografs arbetsdag

 
 
 

En dag förra veckan när jag hängde upp kläder för fotogafering. Så var det en äldre herre som tillkallade mig som en modefotograf. Tycker jag faktiskt var ganska kul. Inte riktigt tänkt på det. För jag fotograferar trots allt kläder. Yeah sure, barnkläder för tillfället. Med det kommer bli dam och herr också!
 
 
 
En hårddisk på 1tb är inte alls fel eftersom det kan bli en del bilder.
 
Skriver ut fotokartor från lightroom och markerar utskrifterna med nr.
 
 
Min 550d har hoppat in som behind the scene kamera. Men batteriet dog tillsut så fick använda mig av min 70d istället.
 
Bilderna från dagens fotografering ligger på minneskortet iväntan på att bli överförda till datorn
 
Älskar verkligen den här jackan!
 
 
 
Vi kommer med fotokartan ringa in de bilder som skall bort eller användas. Samt så kommer jag komplittera ett set mde fler bilder, om så behövs.
 
 
 Ni vet ibland när mans ka sätta sig på en stol fast man missa stolen och sätter sig bredvid på golvet? Ja, det hände mig!
 
 
 
1 linda:

skriven

roliga bilder.

2 pernilla:

skriven

vad duktig du är på att fota! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: