Torsviken!

IMG_6895 
IMG_6905
 
IMG_6903
 
IMG_6898-2
 
IMG_6908
 
IMG_6939
 
IMG_6949
 
IMG_6987-2
 
IMG_7004-2
 
IMG_7039
 
Var ute en sväng i förmiddags vid torsviken. Förbaskat vad det blåste på! Hela dagen man kan väl säga. En välidgt rolig grej är att igår hämtade jag upp mitt 50mm från canon service i Mölndal. Yay! Nu blir det snart mat som vi köpte på Ica sen cyklar jag ner och köper lite godis.
 
Bra dag! :)

1 Amanda:

skriven

Älskar bilden på den flygande fågeln!! (Kan tyvärr inte namnet på den eftersom att jag inte är någon fågelexpert oops)

2 ami:

skriven

Åh kul, jag har funderat på det objektivet :)

3 Scaniatjejen:

skriven

Så fina bilder! Gillar särskilt den med svanarna som tittar på varandra.=)

4 Life of Johanna:

skriven

Vackert, fint fångat!

Haha, ja många som tar bilder känner igen sig, vissa ser bara humorn :) jag känner igen mig allt för väl, många gånger man legat så som katten ser en haha

5 becka:

skriven

Bild nummer tre - är det en fluga, en fågel eller ett stridsflygplan? I gotta know!

6 Linda:

skriven

Vilka fina bilder! :D

7 Madelene Englund:

skriven

Vackra bilder:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: