1 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Alltid kul att se dina videor:)

sv: Jo, ibland funderar jag på en riktigt bra kompaktkamera, men i nuläget tror jag inte det kommer bli ett köp av en sådan. Vad funderar du på för modell?

2 Moa Persson:

skriven

Bra tips, alltid haft problem med rengöra objektiven. Men detta var ju en snabb och bra lösning :))

3 Olivia:

skriven

Så bra tips! Har du en video om typ hur man ställer in ett objektiv? Bra blogg du har!

4 Kattis:

skriven

Bra tips...något som jag verkligen borde blir bättre på att göra!:)

5 Moa Persson:

skriven

sv: Kul att du gillar den!! :D

Men såg kommentaren över "Har du en video om typ hur man ställer in ett objektiv?" om du inte har en så hade jag gärna velat se en sådan! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: