Regnskydd till din DSLR!

Fredag idag.. och ja ni vet vad som gäller! Men som sagt fredag. Ännu en vecka mot sitt slut. I helgen så kanske det kan hända en del grejer. Vem vet. På måndag har jag ialalfall en intressant fotografering. Men ska ta och försöka klämma in ett besök på Media markt nu i helgen. Går i tankarna på att köpa en kompaktkamera. :)  
 
 
1 Olivia:

skriven

Va bra tips! Kul att kolla på dina videos

Sv: Ja det skulle jag också vara om jag ens skulle våga mig i haha men som sagt yolo :P Så kul, hoppas du får med det nästa fredag! :D

2 OLIVIA:

skriven

sv: haha men åh tack, :D
kramis♥

3 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Ännu en sak jag borde köpa haha!

4 Cajsa Lindahl:

skriven

hehe ja det är så sant så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: