Brunch & Middag

Vad sägs som fruktsallad med vanlijvips och surdegs baguette till frukost. Torsk med smörsky, smörstekta zucchini och broccoli med blomkols mos? Det åt jag och Elin i går iallafall! Det blev en övernattning så varför kan man inte festa till det med god mat?
 
Vi har verklige frossat i oss fruktsallad det senaste. Det började med att jag överaskade det oss mig dagen efter jag fick min hjärnskakning(fick en fin smäll av en häst så det blev ett besök hos sahlgrenska) Sen blev det en till fruktsallad vid stallet.
 
Idag då vad har hänt? Inte mycket alls. Fotograferat på jobbet och efter det så hjälte lillebror mig att starta upp min nya dator. Köpte mig en PC av inet för runt en vecka sen. Första gången jag personligen äger en PC. innan gymnasiet så har det alltid varit PC. Men år 2009 fick vi i skolan en macbook och när jag tog studenten så köpte jag mig en macbook pro. Men nu, 2015. ...en PC?!? Jösses, hur ska dettaa sluta..
 
 
 
 
 
1 Carina:

skriven

Låter såå gott!. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: