BLACK AND WHITE + NI ÄR BÄST <3

Meh, inget nytt avsnitt av the originals idag. Gissar på att the vampire diares heller inte blir av. Oh well..  åtminstone lite lek i studion!(garaget)
 
 
IMG_9082-4 
IMG_9087-6
 
Tack förresten för alla komentarer och besök det senaste, himla skoj att ni tar er tid att besöka min blogg. Uppskattas! Förhopningsvis så blir vi fler och fler här och undertiden så ska jag försöka lägga upp ännu mer material
 
IMG_9328-5
IMG_9263-2
IMG_9281-3
IMG_9269-2
1 Linn Strömberg:

skriven

Härliga bilder och snygg redigering

2 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

skriven

Jag blev också besviken när jag såg att inte The Originals fanns ute, men det står att det kommer ut den 9 mars, så bara att hålla ut! The Vampire Diaries tror jag kommer ut som vanligt.

Svar: Den har jag faktiskt aldrig sett! Men kanske borde göra det!

3 Annster:

skriven

Fina bilder :)

4 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Kollar du också på det ? :D
Nope, vet inte med the originals, men vampire diaries har uppehåll i tre veckor ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: