FREDAGSMYS

De senaste tre dagarna har jag filmat nya fototips Grymt bra verkligen. Ska bara ta och redigera dagens. Igår hände förresten en läskig grej. En av mina hårddsiskar på 2tb gick kaputt. Så gick och köpet mig en på 3tb idag, värt! Så billig också. Lika bra att jag ick köpt en nu. MEd tanke på alla fototips jag kommer spela in och bilder jag har tagit så är det bra med med utrymme. Kommer filma ett litet klipp om hårddisken också!
 
Var förresten med Elin i stallet idag och vi tog en promenad med hennes nya medryttare och en häst som heter prinsen. Som var helt galen idag! Han har aldrig varit så förut. Han bet, drog, och stegrade. Elin tyckte jag var så modig. Jag vet inte, sbarare dumdristig kanske.

Meeeeen!!! Idag är det fredag så här kommer några mys bilder!
 
IMG_1127 
_1117
IMG_1105
1 Sara Navjord:

skriven

Vilka söta bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: