Produktiv

Vill först bara säga att det blir grillat till middag idag. Ni har min tillåtelse att vara avundsjuka. Hrmkommrn gtån jobbet för en stund sedan. Två dop. Tidigare idag så filmade jag två fototips till(Jösses vad jag kötar om det)och nya hårddsiken håller fortfarande på med överföring. 
 
Det är inte många från gymnasiet jag har kontakt med. Vi alla har ju facebook. Men det är bara några få som man skriver till. Knappt det. Fast just nu är det typ bara en eprson Det är inga romaner som skrivs emellan. Men grejen är att man får en liten nostalgi trip. Lite som när jag besökte munkebäck förra året. Att gå upp för trappan genom korridoren. Besöka sina gamla fotolärare när de har lektion. Då börjar hjärnan gå igång. Alla fotolektioner! Eller fånga dagen i skagen resan. 
 
 
Ni tycker säkert det är ofanlitlgt intressantatt läsa  hur nostalgisk jag blir av det gågna. Så här kommer tre bilder på en fågel från 2013!
 
_2729 
_2684
_2695
1 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

skriven

Fina bilder!

2 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Vart håller du till när du fotar alla fåglar?:)

3 Martina:

skriven

så vackra bilder

www.mirresmarre.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: