BAKOM KAMERAN

Så här såg det ut när jag filmade min 40mm f2.8 klipp. Kameran på stativ och micen på ett speedlight stativ. Funkade ypperligt. Oss emellan så håller jag på med ett till klipp. Nästan klar bara lite småklipp som jag vill få med. Kommer bli grymt!
 
 
 
 
 
Jag filmade med mitt Tokina 11-16mm f2.8. Använde det för att få in så mycket som möjligt. Både ljus och yta. För jag ville få med så mycket av bordet jag kunde.  
 
 
 
1 Jenny B:

skriven

Kul att se "bakom kameran" också! :)

2 shazi:

skriven

fina bilder på "behind the scences" också;)

3 Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★:

skriven

Fint!
Vad tycker du om din rode mic?

sv: Åh jag hittade också youtube sen 2006, bästa stället :D

4 LOVISA [ fot & vardag ]:

skriven

SV; Håller med, lite värme och färg behövs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: