Long time long see

Ett kärt återbesök fick jag av de två Korparna som jag fotograferade förra året. Troligtvis var det dom. Mamman och Pappan syntes dock inte till. Syskorna har väl som sagt flugit ut ur boet.. hehehe
 
IMG_9096 
IMG_9104
¨ IMG_9117
IMG_9118
IMG_9151
 
Ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna. Ullared, två gånger. En gång förra veckan och en nu i Söndags. Jag och Elin fick smak för Ullared så vi var tvugna att åka igen. Köpte mig nya kläder som infattar tshirts, skjortor och byxor. Så gårdagen tillbrngade jag en stund att rensa bort det mesta ur min garderob. Gött att det är avklarat. Ny jacka också och någon parfym. Jag som aldrig köper sånt, parfym allltså.
 
När man köper kläder med Elin så blir det automatiskt att hon väljer ut. Int emig emot för hon har ganska så god smak och om hon tycker att jag ser bra ut i det så gör jag antagligen det också.
 
 
 
 
1 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Ullared, två gånger! Du är inte klok. En gång lite då och då räcker gott och väl för mig, men det var ju kul att du fick mersmak:)

Så, får man inte se lite av de nya köpen då?:)

2 Åke:

skriven

Så vackert med korparna :) Du är duktig på att foto! Kolla in på fotoutmaningen Fototriss, kanske vore något för dig... Men du tur att man har långt till Ullared ;) Jag har varit förbi men alldrig gått in (tidsbrist) Men ok då man ska aldrig säga aldrig... Den sv bilden på korpen i närbild var häftigast ;) (nu ska jag surfa runt lite mer på din sida)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: