1 Lydia Elstig:

skriven

Härliga bilder!

2 Moa Persson:

skriven

Åh vad roligt de hade varit att få se det där :))

3 Ida Lindborg ♡:

skriven

Häftiga bilder!

Sv: håller med!
Jo för att det var så med Katherine att Silas "drained the cure" ur eller genom hennes kropp (så svårt att förklara), och så kommer det ju inte vara om Damon tar det.

4 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Vilka härliga och roliga bilder! :)

5 Linnéa:

skriven

Missade cortégen i år... grymma bilder :p

6 purposes.blogg.se:

skriven

Vilka härliga bilder!! Hahaha man vill ju typ vara med xD

Måste säga att sista bilden var den bästa! Asbra som avslutning av bildbomben haha xD

7 purposes.blogg.se:

skriven

Jamen eller hur ^^ dock måste jag säga att jag inte behöver ha svarskommentarer på min blogg, jag varken publicerar elr besvarar sådana kommentarer. Jag är ju ändå inne med blogg.se då jag kommenterar så svaren kmr upp hos mig ändå :)

Svar: Jaha allright! Bra att veta ^^
fotokoffe

8 Klara Andersson:

skriven

härliga bilder

9 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vilken häftig parad! Roligt att se något sådant :)

10 Kattis:

skriven

Haha vad mycket stört dom har med i den cortégen!!:P du har fångat det bra på bild!

11 Linda [fotoblogg]:

skriven

Roliga bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: