MYSELF PORTRAIT

IMG_9328-5 
IMG_9087-6
 
Fick en sådan lust att göra en fotobok! För jag sitter och lyssnar på fotosidans podradio #23 "Dagens bilder är framtidens historia".  Jäkla intressant! Jag har ju fotograferat ganska så mycket landskap, fövisso var det ett tag sedan. Men det jag tänkte mig var typ "5 år av landskap". För jag gjorde en fotoblok som slutprojekt på gymnasiet. Men det var också den ända fotoboken jag har gjort. Ganska konstigt ändå..vi fotografer bör göra många fotoböker. Lika naturligt som en författare skriver böcker så brode vi printa fotoböcker.
 
Vad har hänt idag? Vart på mitt bsökt hos doktorn. "Men va?!?! VAD HAR HÄNT?!?!" Hey, hey chill out! Sen jag var liten har jag alltid haft lätt att få väldigt ont i fötterna och benen när jag går eller rör på mig mycket under en dag. Yeah, låter förträffligt eller hur.
 
Så min praktik(som jag har inte skrivit om) som skulle bli över en månad blev bara en måndag istället. Good riddance. Skulle säkerligen inte bli ett jobb efter praktiken ändå.
 
Hur som haver skorna skaver så ska jag dra iväg nu! Full rulle vetu. Eller ja typ, ska hälsa på Elin. Men ni får ha det så bra så hörs vi igen!
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vilka fina bilder!

2 Olivia:

skriven

Ja va kul med fotobok!

3 Jasmine:

skriven

Åh vilka fina bilder du tar (inte bara dessa, har kollat runt lite på din blogg och alla bilder är ju superfina) :)

4 louise:

skriven

snyggt! :)

5 MartinaOlsson:

skriven

hej! allt bra? :)

6 Olivia:

skriven

Du tar ju tom. grymma självporträtt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: