STORY

 Jag tog en sväng ner till havet i morse för att fotografera. Vilket jag inte har gjort på ett bra tag. En sväng ner till havet alltså. Kan inte påstå att vädret var på sin bästa sida men när jag väl kom ner så kom solen åtminstone fram en liten stund.

Varför jag helt plötsligt fick för mig att cykla ut på förmiddagen utan frokust i magen, med regn i luften. Var för en komentar jag skrev innan. Till ett blogginlägg. Det löd ungefär så här; "Fina bilder, önskade också att jag kunde gå ut och fotografera" .... Vad tusan?! Jag har ju hela förmiddagen och en bit på eftermiddagen att gå ut! Ska ju inte vara på jobbet än!(egentligen ska jag vara på jobbet nu i skrivande stund. Oops!) Tog t.o.m med min vlog kamera för att ev göra ett vlogginlägg..

Hur som helst så tyckte jag att mina argument till att inte gå ut var korkade så jag gav mig själv en utmaning! Att fotografera något, vad som helst! Sen att försöka göra en form att berättelse utav det. Ett reportage av något slag.

Så här har vi en pippifågel som dyker efter mat(krabba kan tänkas)för att sen flyga vidare och troligtvis äta en välförtjänad lunch! Vilket var bra för då fick jag cykla hem och äta mig en välförtjänad
 
IMG_2_9085
 
IMG_9113
IMG_9124
1 OLIVIA:

skriven

Så fina bilder!

2 Kirunafotominnen:

skriven

Riktigt snyggt fångat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: