Life update!

Allright! Jag har 20 minuter tills bussen går så låt oss få det överstakat. Jag har varit/är förkyld. Samt så har invigningen av Amhults kyrka varit. Invingingsdagarna har hållit på nu sen 30e november. Vilket jag då har fotograferat. Försökt iallfall. Missat några få uppträdanden. Vilket suger, men vad kan man göra liksom. Haft fullt upp. Spenderat en del tid med Elin(hon som jag har fotograferat med hästen) Hennes axel gick ur led ett ex antal veckor sedan så har varit med henne några extra gånger. Vi har haft förbaskat kul faktiskt! Lär eventuellt bli en fotografering nu till vecan om vädret håller i sig.
 
Hur som helst, invigningsdagara. Ska ta bussen som sagt. För ännu en kväll med fotografering. Juste, min praktik som jag gick på har slutat. Eller jam den skulle sluta nästa år men de sa att de inte är möjligt för en anställning samt att alla mina projekt är klara så det är lika bra att du får sluta.
 
Oh well...
 
 
 
Här är några bilder från världens barngalan med Lasse Holm som värd
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Agnes:

skriven

Fina! Jag längtar efter bilder från fackeltåget :) / Agnes som gick längst fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: