Fotografera mera

Såg precs klart på första avsnittet av den nya säsongen på alla är fotografer. Verkligen, verkligen ett bra avnsitt. Får en värkligen tänka på vilket ansvar vi fotograera har att dra fram genus frågan. Om ni inte har sätt avnsittet än, gör det! Jag väntar här sen kan ni komma tillbaka igen...
 
Allright!! Idag så har jag filmat fototips. Blev lite strul med ljudet på den del så filmat om. Icke mig emot. Bara bra att jag vänjer mig med processen med att filma och sånt. Inte hunnit att redigera något material dock. Varit med Elin hela eftermiddagen och en bit in på kvällen. Vi fick ju ett ypperligt fint väder. Fy skam att jag inte fotograferade mer. Men å andra sidan var det bara skönt att gå den lilla promenaden och bara njuta av *vår* solen.
 
Men i morgon efter allt så drar jag ut Elin på en fotopromenad!!(Ja Elin vet att du läser detta, jag drar ut dig oavsett om det kommer regna)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: