En analyserad dag

 
 
 Nej jag är inte 90 år. Men idag har jag känt mig seg och trött! Kanske inte jag-behöver-sova-trött. Något mer djupare in i mig, typ. En mini influensa? Innan jag tänkte tanken på att googla upp symptomer och wikipedia alla diverse sjukdomar! Så tänkte jag först att jag kanske bara är för att jag är hungrig? Så gick till min favorit konditori på lunchen. Köpte mig två piiroger med sallad. Fick den andra på köpet. Måste ha varit p.g.a av min charm!(eller för att den höll på att gå ut och hellre ge bort än att slänga, right?)
 
Efter att ha avnjuttigt en någorlunda nyttig lunch. Så kände jag mig ack detsamma som förut, fast mätt. Konstigt sa jag till mig själv. Får väl köpa mig något mer nyttigt då.. Så det fick bli en torr hjärtformad bakelse med vanlijkräm inuti. Samt en kallori chokladboll. Sköljde ner allt med en burk vatten och socker med cola smak(cocacola)
 
Tro det eller ej, känslan i mig fanns kvar!(förvisso mådde min kropp något annat efter den lunchen) Men det jag kom underfund när jag åt min lunch. Var att anledningen till varför jag mår som jag mår är att jag saknar min bästa vän!(Alert the media!)
 
 
Nu sitter jag här i mitt rum(med två dunderklubbor och två dumleklubbor på bordet. Nyttiga klubbens högkvarter!) och väntar. Väntar tills klockan ska slå 21:00. För då skulle hon sluta. Vad kommer hända då? Inte så mycket antar jag för vi båda ska ses i morgon, hah!
 
 
Så hur har er dag sett ut?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: