1 mary:

skriven

wow :)

2 Sarah :

skriven

Sv:Tack så mycket! Desamma, fina fågelbilder :D

3 Jarina:

skriven

Svar: Tusen tack du! :)

4 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skriven

va söta!

5 Cajsa FOTO:

skriven

TAAAAAACK :D '


fina bilder. :D

6 ellen - ebilder:

skriven

Fina bilder!
Jag skrev på min blogg om att jag skulle göra ett dvdomslag och du ville se resultatet och nu är jag äntligen klar så om du vill så kan du klicka in på länken: http://ebilder.blogg.se/2012/december/resultatet.html

7 Denice:

skriven

Hej! Vilken fin header!

8 Josefin -Happy Days-:

skriven

Fina fotografier du har :)

9 Jeanette:

skriven

svar: åh tack så mycket, blir helt varm i hjärtat av din fina kommentar :)

Fina fågel bilder! Gillar den andra bilden jätte mycket :)

10 Micke:

skriven

God Jul och Gott slut på 2012!!! :-)

11 Cajsa Fotograferar:

skriven

GOD JUL

Hoppaas du fick en fin julafton. Good julmat. god fortsättning :) KRAMAR :D

Älskar bilderna

12 Olivia Magnusson:

skriven

Skit läckra bilder koffe! :D
kramis♥

13 Jennifer:

skriven

Ååh vilka fina bilder! Den på rödhaken var ju jättefin! :D Blir lite avis nu ;) Här har vi inte så många sorters fåglar som du fotat :)
Men om du vill så kan du kolla in de jag tagit, de ligger under djur kategorin.
Riktigt snygga bilder altså! :D

14 Jennifer:

skriven

Glömde att fråga vilket objektiv du använder? :)
Mvh Jennifer

15 Cajsa Fotograferar:

skriven

Tack desamma :D Hoppas du fick en bra nyår och julafton :D

Så underbara foton. duktiga du :D

16 Sofie:

skriven

Vilka fina bilder! :)

17 Alice:

skriven

Jättefina bilder :D

18 Wilma Gunnari:

skriven

Fina bilder! :)

Sv: tack så mycket :) , och jag ska göra det senare kanske !

19 Sara Björk:

skriven

Fina bilder!!

20 ragdis :

skriven

Jättefina bilder, skulle också vilja fota fåglar nån gång :)

21 Felicia Andreasson:

skriven

sv: Åh tack snälla! :D

Superfina bilder! :D

22 Ida Celine berg - foto:

skriven

Härliga bilder:)

23 Sara:

skriven

sv: tack! haha ja, det var tur att de flög förbi just då :)

jättefina bilder och sötsöta fåglar!

24 Nattis:

skriven

Vilka otroliga bilder! Vad använder du för kamera?

SV: Ja men va kul! Alltid kul att folk vill följa min resa :)

25 Nikki's fotoblogg:

skriven

Sv:Tack tack!
Satt i flera timmar,var jätte kul men svårt :P
Vart kan jag hitta den bilden ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: