Pilgrimsfalkarna

 
Pilgrimsfalk (Falco peregrinus)
Tyvärr så kunde jag inte göra något åt himeln eftersom det var sånt väder. Jag kan visserligen lägga ihop två olika bilder med två olika expneringar. Men nu blev det som det blev. Kan hända att jag gör så men för tillfället får det bli så här.
 
Pilgrimsfalk (Falco peregrinus)
Här satt han, eller hon för den delen och spanade ut över göta älv och hisingen.
 
Om ni vill se fler bilder på falkarna och ev med en trevligare exponerad himmel besök då min flickr!
1 Annika:

skriven

SV: håller med dig :)

2 Linafoto:

skriven

Svar: Absolut! Är det fashionfotografering så ska det vara lite kaxigt :) Motljus är en smaksak precis som du säger!

3 F R I D A - djur&natur fotograf:

skriven

sv: ja det är en liten krokodil! :D riktigt fina bilder du fotar!!

4 esmiiss - gratis design &header efter din fantasi!:

skriven

fin blogg :)

5 E M M A:

skriven

sv: ja verkligen :)

6 Matilda [FOTO]:

skriven

sv: jaså, hela sommaren? :) jag har bara haft det ett par dagar ;)
ja, hoppas på att värmen kommer snart!

7 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: aw,tusen taaaack!! :'D
kramis♥

8 Sarah:

skriven

sv: Tack så jätte mkt! :D

9 Sarah:

skriven

sv: Tack så jätte mkt! :D

10 Mona:

skriven

Wow! Du lyckades fånga pilgrimsfalkarna! Blir nyfiken på om du fick vänta ut dom. Jag lyckades inte få syn på dom när jag var där nere.

Svar: Ja! och jag var så lycklig!! Jo det var så här att jag åkte ner runt förmiddagen. (Gick sen från nordstan till gasklockan) Det började regna så jag gömde mig under ett träd med kameran och ett stativ. När det regnade då så satt två stycken högst upp. Senare så gick jag runt lite vid cykelbanan och fotograferade pilgrimsfalken som satt på räcket. Tack så hemskt mycket förresten!
fotokoffe

11 ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ :

skriven

Fin blogg! :] Jättefina bilder oxå!

12 Victorias fotovärld:

skriven

Så kul när man lyckas fånga våra rovfåglar på bild! Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: