In i dimman.

Okey, dem här bilderna tog jag igår.. har inte så mycket att säga förutom att det var
mörkt, vått och myggigt.

IMG_9146ag tror det
Det sägs, när solen går ner så finns det inget annat ljus som kan ersätta solen.

IMG_9162-2

IMG_9160
Ser du ljuset?

IMG_9174-2
Kul ändå när man är mitt i ingenstans, det är mörkt, dimman tättnar.. man hör ljud
man tror sig se saker..gestalter
1 MIRA:

skriven

Väldigt fina bilder!

2 ~ L I N N ~:

skriven

Tack desamma! :-D

3 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Fin den översta bilden var:)



sv: Ja men Öland är helt fantastiskt. Älskar hela ön.

4 Jossan ★:

skriven

Jättehärliga bilder!



sv: Haha nemen åh, tackar! :D

5 juliette (fotoblogg):

skriven

Riktigt fina bilder!!



sv: Tack så jättemycket :D

6 P H O T O L I F E - Drömmen om att bli fotograf:

skriven

SV: Tack så mycket ^^ Och tack för tipset! Du får gärna säga till vad jag kunde gjort annorlunda i fortsättningen :)

7 Sandra - Foto | Mode | Vardag:

skriven

sv: Nej det är härligt. :)

8 ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y:

skriven

SV; ja de blir de man får se ^^

9 emeliesvensson:

skriven

sv: haha åh tack så jätte mycket!

jag tycker att tandställningen har förstört mitt leende, kan inte le med öppen mun längre.. eller gör det ibland, men nästan alla bilder blir med stängd ;)

tack :D

10 Ida:

skriven

Haha jaa, var gärna med i min fototävling eftersom du tar så fina kort.

Kram

11 Ida:

skriven

Fina bilder, bloglovinbyte? ♥

12 Frida - fotoblogg:

skriven

sv;hih ja,jag håller med dig. Det ser nästan ut att man kan äta den haha :) tack så mycket snälla du :)

jättefina bilder!

13 Olivia:

skriven

Sv. Men åh, tack! ^^

Vad fina bilder! ;)

14 Lina | photo ♥:

skriven

SV; Tack så mycket, kul att du gillar det. Jag vill få folk att förstå att vi är på jorden med lånad tid. Vi är begränsade, därför bör vi ta hand om jorden. Vi är bara en del (;

15 Claudia:

skriven

vad fint :P

16 Carolina♥:

skriven

Haha javisst är bilden fin? :D

17 Frida - FOTOBLOGG:

skriven

sv: Kul att du gillade min blogg! Du har superfina bilder du med :) djur och natur är helt klart det bästa man kan fotografera!

18 melissa:

skriven

häftiga bilder! speciellt när man ser dimman så fint!

sv: tack så mycket! va roligt att du säger de!:)

19 Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign:

skriven

Tack så mycket! :)

20 Jossan ★:

skriven

sv: Det var så lite så! :)

Tack detsamma hörru! :D

21 Lilyfoto (Sandra):

skriven

Vad trevligt :)



altl bra ?

kram

22 EMELIE// foto&vardag:

skriven

Sv: Tack :)

23 jessica:

skriven

sv:jaa absolut! Kändes bra :) Tack så mycket :D

24 bysaandra hobbyfotograf:

skriven

tack! okej men jag får ju fota som jag vill men :)

25 POOS - Ogarp foto:

skriven

<b>Svar:</b> Haha, vad go du är :)

Det gör jag också, verkligen!

26 E M M A:

skriven

sv: desamma :)

har du för dig då? :D

27 Elin:

skriven

Det är bra. Haft en bra dag?

28 fia:

skriven

åh tack! det var väldigt snällt sagt =)

29 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: Tack så mycket, fina bilder! :)

30 Julia:

skriven

Sv; ja, det var jättegött:) allt bra?

Kram

31 ● SIRI YUMUƎNWΔI ● takemetobkk.blogg.se ●:

skriven

allt bra :) ?

32 ViktoriaCaroline♡:

skriven

Ludde är den finaste vovve som finns :)

33 lovisa [fotoblogg]:

skriven

Fina bilder!! :) Kvällsbilder är så mysiga!

34 Amanda:

skriven

sv; Ja, visst blev det? :) Tack!

35 Ebba:

skriven

Sv: Tackar tackar!

36 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: ja det riktigt skär i hjärtat att åka därifrån:(

37 Olivia:

skriven

Fina bilder ! :)

sv; Tack så mycket :) ♥

38 FELICIA BHUIYAN:

skriven

SV; haha elr hur.. :)

39 Lizette - FOTO:

skriven

SV: tack så mycket! :) ja men eller huuuur, så jävla sött! .. Haha whoop whoop, go Canon :3

40 minabrun - photo:

skriven

sv: tack så mycket! :)

41 Lizette - FOTO:

skriven

SV: hihi whoop! :D Mjaaa, jag drömmer om den varje dag ;) haha, dock så har jag inte 30K i bakfickan, så 550:n får duga ett tag till! ;p

42 Lizette - FOTO:

skriven

sv: haha nej, inte nåt man spontanköper direkt ;) nej men det är ju inte kameran som gör bilderna, jag kan nog utveckas sjukt mycket mer med den jag har så :) spara spara spara, när jag väl har råd finns säkert MK IIII redan... haha! x') så, hur pass intresserad är du av foto då? :]

43 Julia:

skriven

Sv; okej, vad bra:) Med mig är det också bra! Vad händer idag?+

Kram

44 E M M A:

skriven

fina bilder :) speciellt den första!



sv: okej, jag myser med vovven ^^

hur mår du idag? allt bra? :)

45 Lizette - FOTO:

skriven

sv: hahah ja precis ;p

Åh, nice! Har du funderat på vilken utbildning/vart du skulle vilja gå? :) Samma här faktiskt, målet är väl att en dag kunna försörja sig på det :) fick precis veta att jag kom in på fotolinjen på Gotlands Folkhögskola i höst :) det kommer bli awesome :3

46 Sofia [fotoblogg]:

skriven

Svar: Tack så mycket! (:

47 Enea | Fotoblogg♥:

skriven

Sv; Amen tack, vad glad jag blir!

Jag har faktiskt inte gått en endaste fotoutbildning, helt själv lärd!



Allt bra med dig?:)

48 Madde:

skriven

sv: åh, tack så mycket:D



Vilken fin blogg:)

49 Lizette - FOTO:

skriven

sv: jaa riktigt roligt ska det bli :) okej, va kuul, reservplats är ju bättre än inget :) hoppas du kommer in :)

50 Lilyfoto (Sandra):

skriven

Vackra bilder :)



Vad gör du?

Kram

51 E M M A:

skriven

sv: okej, jag ska snart plugga lite :)

haft en bra onsdag? :D

52 Erica:

skriven

Super fina bilder!



Sv: Åh, tack så mycket! Det är den coolaste ringen tycker jag! Ginatricot 99kr fick jag den för!

53 SOFIASTICATED:

skriven

sv: Tack så mycket för tipsen! Och riktigt coola bilder :D

54 Becka [fotoblogg]:

skriven

Jättefina bilder, speciellt den första!

sv: Åh så glad jag blir, tusen tack underbara du! :D

55 Leone:

skriven

Så himla vackra bilder. Håller med om att ögat blir lurat när det börjar mörkna.

56 Ellen:

skriven

sv: Härligt! Ja, fast vi var i Köpingsvik och badade faktiskt, mycket finare där :)

57 WILMA:

skriven

Fina bilder!

58 Annika:

skriven

SV: åhh, bra tänkt :D

59 Alexandra-teckningo foto:

skriven

Sv: Ja, verkligen, ser att du också har fått se en del vackra platser! :D

60 Matilda Wik - fotograf i Norrköping:

skriven

Sv: Åh tack snälla :)

61 Johanna Fåglund - Foto:

skriven

Sv: Tack så mycket :)) Jag har använt ett halvtonat gråfilter

62 Fo:

skriven

SV: Haha. ^^ Köp nötter!

63 emeliesvensson:

skriven

sv: förlåt för sent svar!
haha tackar! :)

Svar: Det gör absolut ingenting, kräver heller inga svar. Men kul att du svarade! :)
fotokoffe

64 Jaquline-JMphoto♥:

skriven

sv: Tack tack, ja det är lite tråkigt, men som du sa det kunde alltid vart värre... fina bilder! :)

65 E M I L I A - J O Y ♥:

skriven

Tack så mycket! Jo, om jag får säga det själv så tycker jag verkligen om bilden, den är rikigt cool! Dina bilder är också fina! :)

Svar: Ja det ska du allt tycka, riktigt cool :) Jamen man tackar! :)
fotokoffe

66 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh dimma är så himlans fint! :)

Svar: Ja eller hur! Lite så där mystik i det hela. :)
fotokoffe

67 Petra:

skriven

brum brum...;) Vackra bilder!

68 Matilda [FOTO]:

skriven

sv: tack så jättemycket!! :)
superfina bilder!

69 N:

skriven

SV; ja men eller hur!! :)

70 bysaandra hobbyfotograf:

skriven

hoppas du får en bra fredag! allt bra? :)

71 IsaMarie Fotografi:

skriven

:) Så sant så..

Den översta bilden var det riktigt snygag färger i! Lycka till med nya bloggen.

Svar: Ja visst, det tyckte jag också faktiskt! Tack detsamma. :)
fotokoffe

72 Jennyh:

skriven

Fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: