Vitt och blått

Mysterious sweden #3 by Kristoffer  (fotokoffe) on 500px.com
Kan hända att ni kanske har sätt den här innan men må så va! Men något som skulle göra mig otroligt glad var om just du..ja du klickade på bilden!(du får en kram för besväret!)  
 
Färgeläget 


1 Felicia - AiCi:

skriven

Måste bara säga att du tar sjukt snygga och coola bilder:)

2 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Himla fint! Du gillar att fota vatten va? ;)

SV: Till ett iR foto så använder man ett ir filter som bara släpper in infrarött ljus, som gör bilden röd och sedan får man fixa den lite i photoshop.
Haha ja jag vet, allt grönt blir vitt, bilden är tagen i juli tror jag ^^,

3 Becka [fotoblogg]:

skriven

Så fina bilder. :)

4 Sara:

skriven

Fina bilder!
Älskar den första :)

5 J U L I A - fotoblogg:

skriven

SV: Ja! Tack så mycket! :)

6 jossan:

skriven

Åh herregud vilka magiska bilder! Är det du som fotar?:O

sv: Tack snälla snälla du! :o
Ja visst är det!? Som ett helt annat land där uppe.:) Jättefint!

7 Linnea:

skriven

SV:
Det har du också helt rätt i !!

Ska bara säga att Denna bil är tagen för ca 1 år sedan. Och att inlägget har återpublicerats . Hade detta inlägg på min gamla blogg bycjs.blogg.se (inte aktiv )

kram och tack !! :]

8 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Har klickat på bilden, så nu förväntar jag mig en kram! ;)

SV: Ja jag har fotat i Raw i ett år nu, och skulle inte kunna tänka mig gå tillbaka till jpeg :P
Tackar :)

9 LINNEA GULLARBERGS:

skriven

sv: hon fastar väldigt lätt på foto :)

oj så fin första bilden är!

10 Angus:

skriven

men tack!! En fin kommentar som värmer enormt. Duktiga du!

11 jossan:

skriven

sv: Hihi jag vet inte! Så galet bra bilder är det iallafall :)

12 Anna:

skriven

Sv: Tack så mycket! Cool blogg! :)

13 Amanda Ekström:

skriven

åhnej vad fina bilder. Så inspererad jag blev! Kram

14 ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y:

skriven

SV; tack snälla! :)

15 AW - Fotograf:

skriven

Kunde inte hitta några plastpåsar :( Men nästa gång de regnar ska jag och macro objektivet ut på äventyr :) :)

16 Karolina - Foto & Sportgalen tjej:

skriven

SV: Tack så jättemycket! :)

17 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv, åh tack så mycket!:D

18 Amanda:

skriven

Undebrart!

19 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

SV: Haha svarar du så om nån frågar dig vilket format du fotar: Raaawww ;)

20 thephotographs.webblogg.se:

skriven

Sv: Ja det är ju riktigt gott! :D

21 emelie rajala:

skriven

sv: tack så mkt! :D

22 Vivvi:

skriven

Riktigt fina! :)

23 Sofia - FOTO:

skriven

Fina bilder!

Sv: Tackar! :)

24 fotoquie.blogg.se:

skriven

Härligt Sv: Hahha tack :)

25 Emelie - Fotograf & Design:

skriven

sv/ Tack :))

26 Lizette - FOTO:

skriven

Snyggt!

sv: haha, indeed!

27 Nathalie B:

skriven

Sv: Aw, men tack! :)

Jag har faktiskt ingen aning, och jag vågar inte riktigt gissa för det kan ju vara vad som helst.. Kanske Elena får problem som vampyr, att hon kanske har extra svårt att hålla sig ifrån blod eller något.. jag har ingen aning, haha! Vad tror du själv? :)

28 thephotographs.webblogg.se:

skriven

Sv: Hihi nej men det funkar ju bra det med :)

29 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

SV: Nej det har du väldans rätt i! ;)

30 Malin:

skriven

Tack!!! :)

31 Anton:

skriven

Svar: tack så mycket!! :)

32 Erika - fototävling på bloggen:

skriven

Svar:
Tack så mycket! :D

33 OliviasphotolifeS:

skriven

Och återigen,UNDERBARA BILDER!!!!
SV: Tackar. :D

34 Lollyz:

skriven

fina bilder! har du nogot djur?

35 Tilly:

skriven

Sv: haha du kan ju alltid försöka. ;) och tack!

36 Soffi:

skriven

SV: Ja visst är det häftigt! :)

37 Soffi:

skriven

SV: Ja visst är det häftigt! :)

38 isabelle:

skriven

fina bilder! (klickade på bilden) var är min kram? ;) haha, skämtade! :D Allt bra?

39 William:

skriven

fina:DDD

SV; Naw Tackar Så Himla Mycket:)
roligt att du tycker det^^

40 frida:

skriven

wow beautiful!

41 eemelielinneea † FOTO:

skriven

Jättefina bilder!! :)

SV: gjorde du inte? :) ne men då får du se till att baka några och äta lite! :)

42 vanessaljungdahl.blogg.se:

skriven

Så fina bilder !! :D

43 Linnea - Foto:

skriven

OMG! vilka grymma foton du tar!

44 Laura:

skriven

sv: tack så mycket! Ja det var verkligen heeelt klarblått i morse. Det gjorde min morgon! Vilka underbara bilder du tar förresten!

45 kajsa:

skriven

wow, riktigt fina foton :D

46 Klara:

skriven

Guud vad fina bilder! Den första är helt galet fin! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: